Антикризові комунікації
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Елліна Шнурко-Табакова
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Продажі та маркетинг
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
матеріали сесії
-
місяць доступу до повної версії автоматизованого сервісу attackindex.com і 20% знижки на передплату
Опис
Кому:
власникам і топ-керівництву компаній; службам безпеки підприємств; керівникам відділів: PR, MarCom.
Ціль бізнес-тренінгу:
отримати знання та навички у системному підході до планування антикризових заходів, розробки сценаріїв протидії кризам, управлінні інформаційними ризиками
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розробляти інформаційну стратегію компанії з урахуванням ризиків
-
визначати та прогнозувати кризи та репутаційні ризики
-
створювати матрицю функціональних обов’язків інформаційного простору компанії
-
прогнозувати негатив і працювати з ним
-
готувати сценарії активностей у кризових ситуаціях
1. Формування стратегічного бачення
-
Місія та цінності організації
-
Довгострокові цілі на ринку
-
Оцінка зовнішнього впливу на досягнення цілій
2. Вартість підприємства
-
Фактори вартості підприємства
-
Роль інформації у вартості підприємства
-
Нематеріальні активи – репутація
-
Роль лідерів підприємства
3. Інформація та її обробка
-
Походження інформації та її види
-
Конвергенція медіа, гібридні виклики
-
Дуальність соціальних мереж
-
Загрози та їх класифікація
4. Кризи, структура й очікування
-
Корпоративна репутація
-
Очікування цільових груп
-
Модель впливу кризи
-
Система інформаційної протидії
5. Ситуаційна обізнаність
-
Дослідження, статистика, моніторинг
-
Декомпозиція загроз
-
Системи оповіщення
-
Рейтингування та регламенти
6. Інформаційна безпека
-
Визначення та терміни
-
Оцінки небезпеки та готовності
-
Принципи інформаційної протидії
-
Безпосередні та опосередковані форми комунікації
-
Особливості взаємовідношень із ЗМІ у кризах
7. Технології
-
Рейтингувания пріоритетів
-
Обрання інструментів комунікацій
-
Системи збору та розповсюдження інформації
-
Календар інформаційних приводів
8. Бюджет антикризових комунікацій
-
Бюджетування комунікацій
-
Оцінки небезпеки та готовності
-
Вимірювання результатів кампаній
-
Розрахунок антикризових заходів
Програма
Резюме тренера
Елліна Шнурко-Табакова – експерт з інформаційної безпеки та гібридних конфліктів, бізнес-тренер, волонтерка, громадський діяч, блогер, голова Ради інформбезпеки та кіберзахисту, лідерка проекту Attack Index компанії Index Systems, директор видавництва СофтПрес.
Різноманітний досвід управління кризовими ситуаціями, створення аналітичних відділів та їх розвиток, вдосконалення системних комунікацій у бізнесі.
Досвід різноформатних консультативних заходів для силових структур України та Естонії. 25 років у медіабізнесі професійного контенту у галузі інформаційних технологій, телекомунікацій, промисловості, кібербезпеки.