Ефективна комунікація з підлеглими
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Управління персоналом
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
перелік літератури на тему комунікації
Опис
Кому:
менеджерам середнього та топ-рівнів, керівникам підрозділів, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, проєктним менеджерам, скрам-майстрам, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
набути навички вправного комунікатора та мотиватора, навчитись застосовувати прийоми і техніки дієвої внутрішньої комунікації на практиці.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
розуміти базові принципи менеджменту
-
застосовувати різні стилі управління персоналом, техніки ефективної комунікації
-
спілкуватись ефективніше та збільшити вплив на вашу аудиторію
-
розшифровувати невербальні сигнали співрозмовника
-
підвищити ефективність робочих процесів за допомогою правильного зворотного зв’язку та мотивації підлеглих
-
усувати перешкоди для ефективної комунікації та керувати конфліктами
1. Зміст роботи менеджера
-
Ролі керівника
-
Функції управління
-
Сполучні процеси
-
Рівні управління
-
Зміст роботи менеджера
-
Модель роботи менеджерів – ситуативний підхід
-
Базові принципи менеджменту
-
Сітка менеджменту, Стилі управління
-
Методи, які використовуються в управлінні
-
Ефективність роботи менеджера, вимірювання показників ефективності
2. Структура компетенції «комунікація» для керівника підрозділу
-
Поняття компетенцій «комунікація»
-
Структура моделі компетенцій «комунікація»
-
Опис компетенцій
-
Індикатори компетенцій
-
Шкала для оцінки компетенцій
3. Процес комунікації
-
Цілі комунікації і оптимізація умов їх досягнення
-
Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття
-
Геометрія комунікаційного простору
-
Стандартні позиції сторін у взаємодії
-
Аналіз прихованих явних намірів партнера
-
Читання мови жестів
4. Техніки ефективної комунікації з підлеглим
-
Стратегії здавання питань – отримання інформації
-
Тактичні прийоми в спілкуванні
-
Позиційний торг
-
Алгоритми роботи з сумнівами і запереченнями
-
Прийоми досягнення згоди
-
Створення необхідного емоційного настрою у себе і у партнера
-
Корисні емоційні стани
5. Спостереження в процесі слухання
-
Сигнали невербальної комунікації
-
Спостереження за мовою тіла
-
Поняття особистої зони
-
Способи мислення і структурування інформації
-
Сигнали вербальної комунікації
-
Активне слухання
-
Інструменти активного слухання
6. Тактичні способи впливу на підлеглого
-
Вплив через суб’єктні характеристики
-
Вплив на мислення
-
Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації
-
Мовленнєвий вплив
-
Емоційні і надихаючі слова
-
Вплив граматичної форми
-
Вплив через послідовність слів
-
Емоційний вплив
-
Вплив запитань
-
Створення емоційного тяжіння
7. Мотивація і стимулювання інших людей
-
Витоки і можливості систем мотивації
-
Діагностика мотивації персоналу. Формула мотиваційного потенціалу
-
Теорії мотивації
-
Мотиваційні чинники
-
Схема мотивування
-
Підкріплення поведінки, спрямованої на високі результати
8. Зворотній зв’язок, що створює упевненість
-
Перешкоди ефективного зворотного зв’язку
-
Використання основних внутрішніх якостей
-
Візуалізація успішної діяльності
-
Приховані ресурси особистої ефективності
-
Парадокси зворотного зв’язку
9. Проведення робочих зустрічей
-
Регулярні робочі зустрічі з підлеглими: індивідуальні та групові
-
Позапланові робочі зустрічі. Алгоритми їх проведення
-
Модель ефективного наради
-
Конструктивна і деструктивна поведінка під час зборів
-
Професійна поведінка керівників
10. Управління конфліктом
-
Суть і природа конфлікту
-
Стилі поведінки в конфлікті для вирішення ситуації
-
Використання навичок конструктивної взаємодії для запобігання конфлікту
-
Методи управління конфліктами. Визнати і озвучити. Протистояння маніпуляції
-
Управління власним емоційним станом
-
Прийоми конструктивної критики при вирішенні конфліктних ситуацій
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт в області управлінського консалтингу й організаційного розвитку, навчалася за програмою Human Resource Management Standards for SMEs, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: формування бізнес-команд, розробка та впровадження системи економічної мотивації персоналу; оцінка й аудит персоналу; оптимізація організаційних структур і чисельності співробітників підприємства; побудова систем оплати праці та багато інших.