Пандемія змусила задуматися про можливі наслідки екологічної кризи. Тому найближчим часом кожній компанії необхідно переосмислити свою діяльність, її вплив на навколишнє середовище. Свідомі споживачі воліли б платити більше за товари і послуги, які не завдають шкоди навколишньому середовищу своїм виробництвом.
Мабуть, головним уроком для менеджменту в році, що минув, була гнучкість. Підприємства, які в даний час процвітають навіть в умовах пандемії, зуміли швидко відреагувати на зміни. Так, шотландська Verdant Spirits переорієнтувалася з виробництва джина і рома на виготовлення санітайзерів для рук. А тайванська фірма Foxconn, що спеціалізується на електроніці, почала виробляти медичні маски. Тому гнучкість та екологічність - тенденції, що знайдуть своє місце в новому році.
Окрім того, все більше споживачів надають перевагу покупкам в інтернеті. За прогнозами німецького статистичного онлайн-порталу Statista, до 2022 року світовий ринок електронної комерції складе $6.54 трлн на рік. В умовах пандемії бізнеси все частіше закривають фізичні точки продажів і концентруються на продаж через інтернет. Тому в 2021 конкурувати за клієнта доведеться переважно в мережі.
На фоні цього, збільшується значення відгуків споживачів. Адже основною рушійною силою в будь-якому інтернет-магазині будуть відгуки. Якщо ви не звертаєте уваги на відгуки користувачів у соціальних мережах, ваш бізнес вже багато в чому відстає.
Зміняться також й тенденції ринку праці. Роботодавці звертатимуть більше уваги на наявність таких компетенцій, як самоорганізованість, готовність до змін та вміння швидко реагувати на них, уміння розмежовувати на одній території робочі та особисті моменти, відповідальність за кінцевий результат.
Пріоритетом має стати навчання в процесі роботи. Це концепція, згідно з якою співробітник може отримати доступ до навчання в будь-який момент, коли цього потребує. У майбутньому чат-боти і машинне навчання дозволять персоналу миттєво отримувати відповіді на «процедурні» питання і отримувати доступ до необхідного навчання.
Особливо актуально стане працювати за принципом «Офіс там, де ви»: мати загальний доступ співробітників до проєктів і робочих завдань, спільно працювати з документами, спілкуватися через відеоконференції, вести документообіг в електронному форматі.
Як планувати, впроваджувати та розвивати системи матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу, що забезпечуватимуть довгостроковий успіх компанії та сприятимуть особистісному розвитку працівників? 10-11 лютого проводимо бізнес-треніг "Мотиваційний менеджмент: побудова системи матеріального і нематеріального стимулювання персоналу" Ви дізнаєтесь про місце мотивації в системі управління персоналом, креативний підхід в організації нематеріальної мотивації на підприємстві, а також про роботу з віддаленими командами та організацію дистанційних процесів.
Comments