top of page

Як не втратити продуктивність команді?

Багато українців, з цілком зрозумілих причин, не можуть досягати того самого рівня продуктивності, як це було раніше. Війна — це серйозне випробування для суспільства, тому зниження продуктивності на роботі через стрес, страх і тривожність цілком очікуване.

 
Як не втратити продуктивність команді?

Щоб забезпечити ефективність роботи, розвиток бізнесу та задоволення співробітників, компанії повинні допомагати працівникам бути продуктивнішими, попри надскладній теперішні обставини.


Нові правила — на часі!


Варто проаналізувати темп роботи та моральний стан вашої команди. Відтак створіть набір рутинних правил роботи, якими ваша команда керуватиметеся під час війни і які допоможуть упорядкувати свій день, створюючи відчуття контролю хоча б над якоюсь частиною життя, а саме роботою.

Наприклад:

  • Організуйте щоденні ранкові або вечірні збори команди на яких можна обговорити прогрес по завданнях, озвучити нові ідеї, попросити про допомогу тощо. Так керівники зможуть оцінювати продуктивність команди, а команда своєю чергою зможе синхронізувати роботу, поділитися цінними порадами, чи допомогти колегам.

  • Виділіть певний час для обговорення новин. Найкраще такі обговорення організовувати у другій половині дня, щоб не поринати у це з самого ранку і не втратити продуктивність на весь день. У інший час — лише робочі обговорення.

  • Не забувайте про фізичну активність. Навіть невеличка щоденна розминка допоможе тримати себе в кращій формі, а також покращить ваш психоемоційний стан. Організовуйте фізкультхвилинку посеред робочого дня, різні спортивні челенджі та змагання серед колег.

Відмовтеся від перфекціонізму


Переосмисліть девіз, що все повинно бути ідеально. Дозвольте вашим процесам буде не ідеальними у цей час. Більшість завдань достатньо виконати просто добре, а не ідеально, щоб отримати 90 відсотків результату. Окрім того, зайва прискіпливість нерідко може демотивувати людей.


Відмовтеся від багатозадачності


Не секрет, що розв'язуючи велику кількість завдань одночасно, людина витрачає на цілих 40% більше часу, ніж якби вона вирішувала їх по черзі. А коли до цього додається ще й емоційна напруга і моральне виснаження — результат ще гірший. Тому відмовтесь від багатозадачності, а натомість пріоритезуйте завдання та виконуйте їх по черзі!


Психологічний стан співробітників — на перший план


Війна залишає значний відбиток на нашому психологічному здоров'ї. Не кожен може самостійно впоратися із цими наслідками. Тому компаніям варто більше приділяти уваги психологічному стану співробітників — надавати рекомендації, організовувати вебінари з психологами, забезпечувати певну кількість безплатних консультацій тощо.


Нагадуйте про сенси


Під час війни, зазвичай, порушується звичний хід речей, збільшується ступінь невизначеності, люди втрачають контроль над певними аспектами свого життя, а їхня діяльність може здаватися позбавленою сенсу.


Але ж це зовсім не так. І про це потрібно нагадувати своїй команді. Обговоріть зі співробітниками зони відповідальності, які вони контролюють, не забувайте хвалити за досягнення результатів.

І найважливіше — говоріть про сенс та важливість їхньої роботи для компанії та для країни загалом. Адже зараз кожен українець, хто продовжує виготовляти продукт або надавати послуги, сплачувати податки, — працює на користь економіки нашої держави та наближає нашу перемогу.

 

Comments


bottom of page