top of page

Святковий шопінг в Україні 2024: тренди, патріотизм і підтримка захисників – дослідження Deloitte

Різдвяно-новорічні свята залишаються неодмінною частиною життя українців, навіть у складні часи. Попри третій рік повномасштабної війни, 65% респондентів не планують відмовлятися від святкових покупок. Цей показник демонструє зростання порівняно з попередніми роками (59% у 2023 році та 61% у 2022 році).

 
святковий шопінг в Україні 2024

За словами Олександра Ямпольського, директора та керівника галузевої групи з ритейлу Deloitte Ukraine, навіть у таких непростих умовах український бізнес продовжує адаптуватися, створюючи унікальні пропозиції для своїх клієнтів. Це є свідченням стійкості й здатності зберігати якість.


Особливості святкового шопінгу 2024

  1. Різниця поколінь у виборі покупок

    • Зумери: надають перевагу одягу, предметам для дому, косметиці та книгам.

    • Міленіали: фокусуються на іграшках для дітей.

    • Покоління X: готові витратити половину бюджету на допомогу ЗСУ.

    • Бебі-бумери: орієнтуються на підтримку українських виробників.


  2. Час і бюджет святкових покупок

    • 65% українців розпочнуть шопінг у період з 1 до 24 грудня.

    • 57% респондентів планують витратити від 1 000 до 5 000 грн.

    • 45% приділяють більше уваги підготовці до Нового року, ніж до Різдва.


  3. Патріотизм і благодійність

    • 7 із 10 українців планують спрямувати частину бюджету на благодійність, зокрема 79% – на допомогу захисникам. Серед покоління бебі-бумерів 91% спрямують кошти саме на допомогу українським військовим.


  4. Технології у святковому шопінгу

    • 23% респондентів готові використовувати штучний інтелект для пошуку ідей подарунків і знижок. Найвищий інтерес до ШІ серед зумерів (41%).


  5. Раціональність і підтримка локальних брендів

    • 41% українців обирають товари від українських виробників.

    • 56% віддають перевагу оплаті частинами без додаткових комісій.

    • Більшість готові чекати на доставку з-за кордону, якщо ціна буде нижчою на 20%.


Результати дослідження Deloitte показують, що попри виклики, святковий настрій та патріотизм українців не слабшають. Святковий шопінг залишається поєднанням раціональності, турботи про ближніх і підтримки країни.

 

Джерело: Deloitte

Yorumlar


bottom of page