Вплив COVID-19 на економіку вже призвів до різкого економічного спаду в багатьох країнах. Як результат, аналітики в усьому світі очікують на довготривалий негативний вплив на світову економіку, в якій різні галузі зазнали нерівномірних втрат. За умов, що склалися, уряди країн усього світу намагаються протидіяти будьяким негативним економічним наслідкам за допомогою фінансових та регуляторних заходів. Розглядаючи питання зростання упродовж наступних трьох років, жінки не втрачають оптимізму. Про це йдеться в опитуванні KPMG "Погляд бізнес-лідерок в Україні. Спецвипуск 2021: COVID-19".
В Україні більшість українських лідерок (71%) демонструють оптимізм та переконані у майбутньому зростанні їхніх організацій, при цьому з них 21% прогнозує зростання доходів організації на рівні понад 20% упродовж наступних трьох років. Жінки виявляють менше оптимізму, коли йдеться про зростання сектору, в якому оперує їхня компанія — 57%.
У світі понад половина (58%) респонденток лишається впевненою або дуже впевненою у перспективах зростання їхньої компанії. Однак респондентки у світі були менш оптимістичними щодо світової економіки, при цьому 46% з них очікували падіння, а лише 29% заявили, що впевнені чи дуже впевнені у зростанні.
Підсумовуючи основні результати опитування:
Поширення нових цифрових засобів зв’язку та взаємодії у поєднанні із зростанням резерву кваліфікованої робочої сили завдяки поширенню дистанційної роботи може стати каталізатором гендерної рівності.
Нові технології та інновації стануть рушіями збільшення багатства та зростання.
Можливість чинити позитивний вплив є головним мотиватором для жінок-лідерів. Ключове місце серед питань на порядку денному – різноманітність та інклюзивність, а також зміни клімату.
Інвестори все більше посилюють вимоги щодо гендерної різноманітності на керівних посадах.
Бізнес-лідерки відзначили прискорення цифрової трансформації в їхніх компаніях під час пандемії, але при цьому є також можливості для вдосконалення у таких сферах, як процеси та реалізація інновацій.
Компанії будуть більшою мірою пов’язувати свій бізнес-успіх зі своїм підходом до сталого розвитку, більш високим рівнем соціальної відповідальності.
Щодо метододогії опитування - у звіті «Погляд бізнес-лідерок в Україні. Спецвипуск 2021: COVID-19» представлені думки українських керівниць щодо підприємницької діяльності та економічного зростання. Опитування пропонує погляд на те, як змінилося мислення керівниць унаслідок світової пандемії. Період проведення опитування в Україні з 1 по 21 лютого 2021 року. В опитуванні взяли участь 107 лідерок, що працюють у різних галузях економіки.
Серед респонденток 50 обіймають керівні посади бізнес-підрозділу чи функції, 19 — засновниці, 18 — генеральні директорки (чи аналогічна посада), 7 віцепрезиденток, 4 членкині виконавчої ради, 2 членкині наглядової ради, 7 зазначили, що обіймають інші керівні посади.
Ознайомитися зі звітом можна за посиланням.
Джерело: KPMG
Commenti