4 бізнес-тенденції 2019

бізнес-тенденції

З одного боку, щорічні покращення – це той фактор, який робить компанії чудовими; з іншого боку, фірми не можуть контролювати багато факторів, які диктують, чи зростає, скажімо, дохід чи ні. Зусилля однієї людини (або навіть однієї компанії) не можуть протистояти світовим тенденціям 2019 року або світовій економічній картині. Світ не стоїть на місці, а разом із ним змінюються умови, правила та тенденції ведення бізнесу.

Щоб Ваш бізнес продовжував квітнути і йти в ногу з часом, необхідно враховувати наступні бізнес-тенденції, що зростатимуть на світовій арені, а саме:

  1. Споживачі вимагатимуть більшого контролю над своїми даними

У травні набув чинності Загальний регламент Європейського Союзу щодо конфіденційності даних, який відображає інтерес споживачів до такого бізнесу, який краще захищає їх персональні дані. Незабаром після того, низка американських штатів ухвалили закони та норми, які регулюють використання даних споживачів підприємствами.

Тож, у цьому році уникайте придбання даних або отримання них іншим способом без згоди споживачів. Адже не тільки посилюється регулятивний тиск на компанії, які роблять це, але й Deloitte повідомляє, що 71 відсоток придбаних даних є неточними…

  1. Альтернативне кредитування продовжуватиме зростати

Враховуючи, що близько 80 відсотків заявок на позику малого бізнесу відхиляються, засновники стартапів все частіше шукають нетрадиційних фінансистів для капіталу. Щоб конкурувати із інституційними фінансистами, альтернативні кредитори спрощують весь процес кредитування.

Однією з найбільш швидкозростаючих різновидів альтернативних схем фінансування є так зване рівноправне кредитування, або Р2Р (Рeer-to-Рeer/Рerson-to-Рerson) – пряме фінансування від інвестора до позичальника без участі банків або кредитних організацій. Завдяки простоті і прозорості системи Р2Р, сьогодні рівноправним кредитуванням користуються мільйони людей по всьому світу і тенденція продовжує зростати.

  1. Все, що можна персоналізувати, буде персоналізовано

Все більша кількість споживачів воліє працювати з брендами, які пропонують персоналізований досвід. Персоналізація може мати різні форми, але опитування компанією Epsilon (глобальна маркетингова компанія з офісами по всьому світу) виявило, що найпопулярнішими видами персоналізації є комунікації на бажаному каналі клієнта та рекомендації на основі минулих покупок або історії обслуговування клієнта.

Інший тип персоналізації, якому також надають перевагу споживачі, – це комунікаційна стратегія під назвою “канал вибору”. Споживачі відмовляються від живих розмов на користь послуг, які не потребують розмов, наприклад, SMS та соціальних мереж. Автоматизовані канали також зростають у популярності: 49 відсотків споживачів користуються чат-ботами або автоматизованими помічниками принаймні один раз на тиждень.

  1. Підписки та абонентські послуги все ще актуальні

Хоча зростання цієї тенденції сповільнилась порівняно з попередніми роками, галузь все ще зростає на вражаючий один відсоток в місяць. Підписки на їжу, красу, одяг та спосіб життя залишаються найпопулярнішими. Компанії, що базуються на підписці, збільшують дохід в 5,5 разів швидше, ніж їхні колеги, які не пропонують таких послуг.

За матеріалами – https://www.entrepreneur.com/article/323660

Залишити відповідь

X