Оцінка й аналіз фінансово-економічного стану підприємства

Тренінг аналіз фінансово-економічного стану

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Ціна відкритого тренінгу: 7’240 грн

Замовити тренінг

Програма тренінгу (2 дні, 16 годин)

1. Основні інструменти фінансового аналізу. Фінансово-економічний аналіз підприємства

2. Вимір діяльності підприємства в нових умовах

  • Інтеграція бізнес-процесів
  • Взаємодія з клієнтами і постачальниками
  • Ринок орієнтований на покупця
  • Працівники інтелектуальної праці
  • Управління по критеріям

3. Збалансована система показників як система управління

  • Стратегічні цілі підприємства і показники їх досягнення
  • Фінансова складова збалансованої системи показників
  • Клієнтська складова
  • Складові внутрішніх бізнес-процесів
  • Навчання та розвитку персоналу

4. Показники ефективності діяльності підприємства

  • Взаємозв’язки показників балансу і звіту про фінансові результати
  • Система показників
  • Принципи розрахунку і зіставлення з оптимальними значеннями

5. Індивідуальна і комплексна оцінка отриманих результатів, виявлення «хворих точок» і можливих шляхів їх «лікування»

6. Фінансово-економічний аналіз підприємства

  • Оцінка фінансових результатів (доходів, витрат, прибутків) і фінансового стану підприємства (необоротних і оборотних активів, зобов’язань, власного капіталу)
  • Руху грошових коштів, ефективності діяльності підприємства, філіях, роздрібних мережах
  • Оцінка фінансового стану підприємства (необоротних і оборотних активів, зобов’язань, власного капіталу)
  • Прогнозний аналіз діяльності підприємства
  • Моделювання фінансового аналізу
  • Постаттєвий аналіз звіту про прибутки і збитки, балансу і звіту про рух грошових коштів
  • Фінансові коефіцієнти
  • Техніка експрес-діагностики фінансового стану підприємства

 7. Виробничо – господарський аналіз підприємства

  • Аналіз виробництва і реалізації продукції та реалізації продукції:
    • обсягу і асортименту,
    • структури і якості,
    • ритмічності виробництва,
    • відвантаження і реалізації.
  • Проведення аудиту на підприємстві, філіях, в роздрібних мережах
  • Аналіз використання ресурсів підприємства:
    • основних засобів (стан технічного рівня підприємства, ефективність використання, резервне збільшення випуску продукції і фондовіддачі),
    • матеріальних ресурсів (оборотність, забезпеченість),
    • трудових ресурсів (забезпеченість, продуктивність, трудомісткість).

8. Аналіз собівартості і фінансових результатів діяльності підприємства

  • Аналіз витрат підприємства, фінансових результатів, рентабельності

9. Аналіз прибутковості окремих сегментів діяльності підприємства

  • Методика факторного аналізу прибутку за системою директ-костинг
  • Визначення беззбитковості продажів і зони безпеки підприємства
  • Формування оптимального портфеля реалізованої продукції

10. Організація управлінського обліку на підприємстві

  • Фінансова структура підприємства
  • Принципи визначення центрів витрат, доходів і прибутку

Залишити відповідь

X