Атестація й оцінка персоналу

Тренінг оцінка персоналу

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Замовити тренінг

Програма тренінгу (2 дні, 16 годин)

Оцінка персоналу на підприємствах існує завжди: керівник, приймаючи роботу своїх підлеглих, висловлює своє ставлення до побаченого або почутого. Але чи є ця оцінка планомірною та систематичною, формалізованою, що дозволяє простежити динаміку змін в результатах роботи співробітника і дозволяє об’єктивно і коректно направити зусилля компанії і працівника в його розвитку? Мета тренінгу – розглянути різні методи оцінки, умови їх застосування, конкретні технології, які допомагають менеджерам з персоналу вибудувати «правильну» систему оцінки в компанії

1. Місце оцінки та атестації в системі управління персоналом

  • Необхідність оцінки для компанії і співробітників
  • Інструменти оцінки персоналу
  • Напрямки оцінки: робочого навантаження, результатів роботи, особистісних якостей
  • Сила проведення оцінки діяльності на основі певних критеріїв

2. Вироблення стратегії управління персоналом в умовах кризи

  • Стратегія управління: скорочення або збереження співробітників компанії?
  • Формула персоналу: ключові співробітники, лінійний персонал і баласт
  • Управління ключовими і незамінними співробітниками
  • Підтримка лояльності лінійного персоналу
  • Позитивний PR непопулярних рішень керівництва компаній
  • Робота з неформальними лідерами в період кризи

3. Методи оцінки персоналу

  • Атестація. Управління за цілями
  • Управління результативністю
  • Зворотній зв’язок «на 360 градусів»
  • Центри оцінки
  • Переваги та недоліки різних методів
  • Застосування методів оцінки на різних етапах життєвого циклу підприємства
  • Процес підбору і добору персоналу
  • Технологія і методи відбору персоналу

4. Роль і місце атестації в роботі з персоналом

  • Методи проведення атестації
  • Законодавча база для проведення атестації
  • Організаційні заходи проведення атестації
  • Роль і місце кадрових служб в їх здійсненні
  • Організація роботи атестаційних комісій

5. Оцінка на основі управління по цілям

  • Процедури управління за цілями
  • Технології ефективної постановки цілей
  • Повідомлення результатів оцінки на основі управління по цілям

6. Оцінка на основі управління результативністю

  • Схема оцінки видів робіт
  • Ранжування видів робіт
  • Зіставлення з внутрішнім еталоном
  • Огляди показників праці
  • Оцінка показників праці
  • Документація
  • Показники ефективності роботи для різних типів підрозділів – інфраструктурних, основного бізнес-процесу, допоміжних
  • Оцінка, заснована на компетенціях
  • Рольовий профіль

7. Моделі компетенцій

  • Типова схема структури компетенцій
  • Ключові кроки в створенні моделі компетенції
  • Використання компетенцій для оцінки ефективності виконання робіт
  • Узагальнені моделі компетенцій для різних посадових позицій
  • Корпоративні компетенції
  • Менеджерські компетенції
  • Професійно-технічні компетенції

8. Оцінка методом 360?

  • Процедури оцінки методом 360?
  • Розробка оціночних форм
  • Оціночна шкала

9. Центри оцінка

  • Етапи проведення оціночного центру
  • Підготовка спостерігачів
  • Технології проведення оціночних центрів в залежності від завдань оцінки
  • Валідність центру оцінки
  • Зворотній зв’язок за результатами оцінки

10. Використання результатів оцінки

  • Плани особистого професійного зростання
  • Планування кар’єрного росту
  • Формування лояльності
  • Зв’язок оцінки з системою професійного і кар’єрного зростання
  • Вплив результатів оцінки на оплату праці та на грейдінг

11. Гроші як стимул: стратегія матеріальної винагороди

  • Дій як власник
  • Внутрішня мотивація на основі внутрішньої відповідальності та зовнішньої фінансової відповідальності

12. Форми оплати праці

  • Формування фонду заробітної плати
  • Структура заробітної плати
  • Схеми матеріального стимулювання
  • Премії, бонуси
  • Моніторинг заробітних плат

13. Оцінка ефективності та нормування праці

  • Методи вивчення трудових процесів і затрат робочого часу
  • Фотографія робочого часу
  • Хронометраж і його різновиди
  • Досвід підприємств по організації хронометражних спостережень
  • Методики збору інформації, формування схем процесів, перевірка коректності та адекватності, документування моделей процесів
  • Обробка результатів вимірювань
  • Аналіз причинно-наслідкових ланцюжків
  • Апробація і впровадження норм
  • Пошук причин неефективності робочих процесів
  • Покращення робочих процесів
  • Підготовка рішень про зміни / поліпшення
  • Вплив норм праці на мотивацію персоналу
  • Планування чисельності персоналу

14. Нормування праці окремих видів діяльності

  • Нормування праці бухгалтерів
  • Нормування праці економістів
  • Нормування праці інженерів і конструкторів
  • Нормування праці програмістів і системних адміністраторів
  • Нормування праці дизайнерів
  • Нормування праці маркетологів

15. Корпоративні нематеріальні мотиватори в умовах кризи

  • Дух компанії в умовах кризи як провідний чинник нематеріальної мотивації персоналу
  • Мотиваційне середовище компанії як корпоративний мотиватор
  • Позитивні та негативні метафори корпоративної культури в умовах кризи
  • Персональна лояльність персоналу ведучому лідеру компанії як фактор мотивації

Залишити відповідь

X