Бізнес-тренди 2020: чого очікувати?

Бізнес-тренди 2020

Науковий і технологічний світ розвивається надзвичайно стрімко. Тож очікується, що технології все більше формуватимуть функціонування бізнесу. Ми зібрали декілька бізнес-тенденцій, на які, як ми очікуємо, вплине технологія в наступному році.

Бізнес-тренди 2020:

Електронна комерція. 

Електронна комерція продовжуватиме розвиватися. Збільшиться кількість продажів в Інтернеті. Споживачі все більше звертатимуться до своїх комп’ютерів і телефонів, щоб здійснювати покупки. Аби забезпечити успіх у наступному році, підприємства повинні працювати над формуванням та вдосконалення цього досвіду для своїх клієнтів. І новим, і старим компаніям необхідно подумати над ефективною системою здійснення покупок в Інтернеті. Без встановлення ефективної системи, підприємства можуть легко втратити свої позиції на ринку.

Бек-офісні операції у хмарі.

Коли більше продажів переходить на Інтернет-платформу і транзакції відбуваються швидше, ніж будь-коли, бізнесу доводиться знаходити способи не відставати від постійно зростаючих темпів ринку. Програмне забезпечення для планування ресурсів підприємства (ERP) дозволяє підприємствам відстежувати витрати, товарні запаси та інше. Тим самим надаючи можливість щодня приймати обґрунтовані рішення, не чекаючи на облік, щоб “закрити книги” в кінці кварталу. Завдяки інтегрованому штучному інтелекту та чатам, ERP-системи дозволяють власникам бізнесу та фінансовим професіоналам витрачати більше часу на прийняття рішень та менше часу на обробку чисел. Тож використання ERP-системи, що базується у хмарі, економить час та гроші вашого бізнесу.

Віддалена робота та гнучкі робочі години.

Бізнес продовжує рухатися у віртуальному світі онлайн-продажів, маркетингу та хмарних систем управління. Тому прийняття нового робочого середовища – природній перехід. Впровадження гнучких робочих годин, віртуальних офісів та віддалених робіт продовжуватиме збільшувати свою популярність. З постійно мінливим середовищем взаємодії споживачів з бізнесом цілком логічно, що середовище, в якому ведеться бізнес, перейде і у віртуальну сферу.

AI.

Зростатиме також і використання штучного інтелекту (AI) у взаємодії з клієнтами. Консалтингова компанія Gartner стверджує, що у 2020 році все більше споживачів матимуть більше розмов з ботами, ніж з живими людьми. Створення чатів з відповідями на запитання клієнтів, онлайн записів дозволить підприємствам економити значні кошти.


Джерело

Залишити відповідь

X