Прогнозування, планування, бюджетування на підприємствах

тренінг бюджетування

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Ціна відкритого тренінгу: 7’240 грн

Замовити тренінг

Бюджетування для підприємства є сучасною управлінською технологією, а не тільки інструментом фінансового планування. Його основна перевага, крім питань методичного забезпечення та регламентування процесів управління фінансовими ресурсами підприємства, – створення умов, коли кожен співробітник підприємства думає як власник.

Програма тренінгу (2 дні, 16 годин)

1. Прогнозування

  • Елементи прогнозу
  • Інформаційне забезпечення прогнозування
  • Методи прогнозування
  • Похибка прогнозу
  • Процедура складання ефективних прогнозів
  • Вимірювання похибки в прогнозах

2. Бюджетування – інструмент управління компанією

  • Необхідність впровадження на підприємстві
  • Етапи при централізованому і децентралізованому управлінні
  • Ключові поняття і визначення
  • Значимість бюджетів при реалізації стратегії і тактики компанії

3. Фінансова структура підприємства

  • Організаційна та фінансова структура підприємства
  • Етапи життєвого циклу підприємства та розвиток фінансової структури
  • Місця виникнення витрат
  • Центри фінансового обліку
  • Центри фінансової відповідальності

4. Регламент системи бюджетування

  • Бізнес-процеси в бюджетуванні
  • Учасники процесу
  • Положення про бюджетування, про бюджетний комітет, про фінансову структуру
  • Об’єкти бюджетування
  • Організаційно-тимчасовий регламент

5. Система бюджетів підприємства

  • Види бюджетів
  • Класифікація статей бюджетів
  • Операційний і майстер-бюджет
  • Структура операційного бюджету
  • Структура фінансового бюджету
  • Інвестиційний бюджет компанії
  • Структура майстер-бюджету
  • Форма подання бюджетів, звітність і документообіг з бюджетування

6. Прийняття рішень за основними параметрами бюджетів

  • Принципи і підходи до прогнозування, процес прогнозування, методи прогнозування
  • Аналіз «витрати – обсяг – прибуток» (cost – volume – profit)
  • Складання прогнозних звітів і їх використання для прийняття управлінських рішень

7. Практика складання бюджету

  • Особливості складання бюджету торгового підприємства
  • Формування бюджетів окремих підрозділів підприємства: відділи маркетингу, продажів, постачання, виробничий відділ, транспортний відділ, склад, філія

8. Бюджетування як інструмент контролінгу

  • Поняття системи контролю виконання бюджету
  • Аналіз виконання бюджету
  • Гнучкий бюджет
  • Рівні відхилень від бюджету
  • Аналіз відхилень від бюджету
  • Оперативний контролінг
  • Організація підрозділу контролінгу
  • Методи реагування на відхилення від бюджетів

9. Бюджети як основа моделі «думай як власник»

  • Інструмент мотивації персоналу підприємства
  • Показники і умови винагороди співробітників різних центрів фінансової структур підприємства: управлінських витрат, нормативних витрат, центрів доходу, центрів прибутку, центрів інвестицій

Залишити відповідь

X