Чому варто познайомитися із CRM?

CRM

CRM-система (Customer Relationship Management) – це система, яка має на меті оптимізацію бізнес-процесів із взаємодії з потенційними та наявними клієнтами. Система допомагає компаніям постійно оновлювати контактні дані клієнтів, відстежувати кожну взаємодію з ними та керувати обліковими записами своїх клієнтів.

CRM-система зручна не лише для великих організацій з величезними базами даних клієнтів, але й також для малих та середніх підприємств. На жаль, ще не всі підприємці знайомі з цим терміном, але на цю технологію однозначно варто звернути увагу.

Які основні функції CRM?

Управління контактами. Вся інформація про клієнтів, від контактних даних до розмов та переговорів, легко доступна та постійно оновлюється.

Управління продажами. Ведення даних про потенційних і реальних клієнтів. Поетапний контроль кожної операції. Часткова автоматизація бізнес-процесів компанії.

Комунікація між співробітниками. Комунікації всередині організації – важлива складова успіху. Впровадження CRM дозволяє зробити комунікацію співробітників більш продуктивною. Знижуються і комунікаційні витрати на взаємодію з віддаленими колегами.

Інтеграція. Відстеження електронної пошти та інтеграція з Outlook, Gmail та іншими інструментами чи додатками.

Переваги впровадження CRM-системи

Збільшення задоволеності клієнтів. Усі операції, пов’язані з обслуговуванням, збутом та продажем своїх товарів та послуг, ведуться організовано та систематично. Система допомагає швидше вияснити та задовольнити потреби ваших клієнтів. Зберігаються усі дані щодо взаємодії з замовниками, включаючи минулі покупки, уподобання тощо.

Приріст продуктивності. Багато ручних процесів автоматизуються. Важливий момент у контексті – можливість відійти від необхідності використання цілого ряду окремих інструментів, наприклад Google Docs, систем планування завдань, чату та інших окремих сервісів. У багатьох CRM все це інтегровано в єдину систему.

Покращення внутрішнього спілкування. Дотримання CRM-стратегії допомагає налагодити кращу комунікацію в компанії. Обмін даними про клієнтів між різними відділами дозволить вам працювати в команді. Кожен працівник також може відповісти на запитання клієнтів щодо того, що відбувається з їх продуктом чи послугою. Це допоможе підвищити загальну ефективність компанії та запропонувати кращі послуги клієнтам.

Ще одна приємна можливість – налаштування повідомлень, наприклад нагадувань про дедлайни або необхідність зробити певну дію. Тому можна не тримати все в голові і при цьому нічого не забувати.

Планування. Система дає ще одну приємну можливість – планувати та контролювати виконання завдань вашими співробітниками.

Аналітика. СRM системи — на масиви зібраної інформації. Система пропонує різні статистичні звіти, за якими можна оцінювати ефективність маркетингових каналів, роботи співробітників, робити прогнози продажів і планувати зміни.

Доступність із будь-якого місця. Практично всі CRM зараз доступні в форматі SaaS, тобто “хмарного” сервісу, доступ до якого можна отримати як зі стаціонарного PC, так і з мобільного пристрою. Тобто уся інформація знаходиться завжди з вами.

Зручно, чи не так?

 

 

Залишити відповідь

X