Чорна п’ятниця – підсумки

Чорна п’ятниця

Нова пошта та GfK Ukraine спільними зусиллями підвели підсумки Чорної п’ятниці.

Під час тижня “Чорної п’ятниці”(з 25 листопада по 1 грудня) цього року обсяг продажів побутової техніки і електроніки в Україні став найбільшим за весь період проведення цього щотижневого дослідження – 3,4 млрд грн – і перевищив обсяги попереднього тижня на 234%. У минулому році ця різниця становила 144%.

Зазначається, що “Чорна п’ятниця” в 2019 році на 29% перевищила обсяги продажів аналогічного періоду 2018 року. А також у 3,3 рази перевищила продаж середнього тижня в 2019-му. Тут оцінюється середнє значення за 1-47 тижні.

У топ-3 найбільш купованих товарів з цього сегмента увійшли: телевізори, пилососи та холодильники. Так, в порівнянні з попереднім тижнем телевізорів в тиждень “Чорної п’ятниці” було продано на 455% більше і на 52% більше, ніж рік тому. Пилососів було продано на 79%, а холодильників – на 22% більше, ніж рік тому.

Все активніше купують українці і за кордоном. Так, за даними сервісу доставки з зарубіжних онлайн-магазинів NP Shopping кількість зареєстрованих відправлень протягом п’яти днів після акції в 2019 році зросло на 36% в порівнянні з 2018 роком. Якщо порівнювати зі звичайними днями листопада, то кількість зареєстрованих посилок після розпродажів зросла на 78%. При цьому максимальна кількість зареєстрованих посилок в самий піковий день збільшилася на 33%. Найбільш затребувані магазини: Amazon, eBay, 6pm, Victoria’s secret, Carter’s тощо. Категорії товарів – електроніка, одяг, косметика і дитячі товари.

Згідно з повідомленням пресслужби “Нова пошта”, зростання доставок в період “Чорної п’ятниці” склало 26%. Це в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.


Джерело

Залишити відповідь

X