Дизайн-мислення

тренінг дизайн-мислення

Тренер: Ірина Ілейко
Замовити тренінг

Дизайн-мислення – це метод створення нових продуктів і послуг, орієнтованих на людину. В останні кілька років дизайн-мислення використовують в самих різних областях – від реклами до розробки комп’ютерних ігор.
Дослідження 2018 року підтверджують тенденцію, що компанії з найбільшим значенням Дизайн-індексу МакКінсі показують в два рази кращі результати по зростанню доходу і прибутковості акціонерів, ніж в середньому по ринку.(Джерело: The Business Value of Design, McKinsey, 2018)

Програма тренінгу (1день, 8 годин)

1. Дизайн мислення і його вплив на фінансові результати компаній в сучасному світі

  • Історія виникненнядизайн-мислення
  • 6основних етапів процесу Д-М: Емпатія – Фокусування – Генерація ідей – Вибір ідей – Прототип – Тестування
  • Застосуваннятехнологія дизайн-мислення в бізнесі

2. Процес дизайн-мислення «Емпатія»

  • Методи: фото-, відео-, диктофон-, спостереження, глибинне інтерв’ю, “тіні” (йти за людиною),один день з життя клієнта, партизанські дослідження, Empathy Research
  • Вторинні дослідження: інформація з відкритих джерел ЗМІ, статистика, факти, тренди,аналоги
  • Секрети успішного інтерв’ю з  користувачем
  • Складання «Картиемпатії»

3. Процес дизайн-мислення «Фокусування»

  • Методи: кластеризація, цитати, візуалізація, картаемпатії, персона-модель, меппінг, Customer Journey Map, Service Blueprint (сервісне проектування), How Might We (HMW), The Best Problem To Solve
  • Робота з  «Картою емпатії»
  • Складання портрета «Дизайнперсони або Ключової персони користування»
  • Прийоми візуалізації «Дизайнперсони»
  • Складання«Карти автоматизації для продукту / сервісу»
  • Складання «ServiceBlueprint ». Взаємодія: «люди», «реквізит», «процеси»
  • Типологія проблем очима користувача
  • Робота з  «Неявним знанням» споживача
  • Формулювання«How Might We» і «The Best Problem To Solve »

4. Процес дизайн-мислення «Генерація ідей»

  • Правила фази: відсутність критики, позитив,різнопрофільні гравці
  • Запис «Ідей»
  • Робота з принципами “так, і …” = безумовне прийняття ідей колег
  • Методи:прототипування, побудова макету, бодістормінг, майндмеппінг, скетчі, мозковий штурм, морфологічний аналіз, синектика
  • Принципи проведення мозкових штурмів вдизайн-мислення
  • Пошук рішення на поставлене завдання

5. Процес дизайн-мислення «Вибір ідеї»

  • Вибір критеріїв: найнесподіваніші, найраціональніші, найбільш вражаючі, інноваційність, та ін.)
  • Методи: голосування, можливості,морфологічні матриці
  • Практика: Перевірка життєздатності ідей (і)і вибір ідей (і)

6. Процес дизайн-мислення «Прототипування»

  • Правила групової роботи, вимоги до майстерні, програмами та інвентарю
  • Методи:презентація, бодістромінг, сторітеллінг, стоп Моушн, сторіборди, макетування, конструктор Lego, макети з паперу та картону, програми: https://www.invisionapp.com/, https://www.axure.com/, InDesign , Sketch 3, веб-сервіси: https://moqups.com/#!/, https://gomockingbird.com/mocki ngbird /, https://www.uxpin.com/
  • Аналіз, повернення на етап фокусування
  • Практика: «PAPER PROTOTYPING / швидкепрототипування»

7. Процес дизайн-мислення «Тестування»

  • Методи:взаємодія з користувачем, використання сценарію, вступна бесіда, спостереження, фіксація на відео, принцип “швидко помилятися”
  • Аналіз, повернення на етапемпатії, фокусування
  • Практика:Презентація результатів роботи учасників
  • Плани реалізації ідей

Залишити відповідь

X