top of page

Ефективна комунікація з підлеглими

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Управління персоналом

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • перелік літератури на тему комунікації

Опис

Тренінг Комунікація з підлеглими.jpg

Кому:

менеджерам середнього та топ-рівнів, керівникам підрозділів, HR-директорам, HR-менеджерам і HR-бізнес-партнерам, проєктним менеджерам, скрам-майстрам, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

набути навички вправного комунікатора та мотиватора, навчитись застосовувати прийоми і техніки дієвої внутрішньої комунікації на практиці.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • розуміти базові принципи менеджменту

  • застосовувати різні стилі управління персоналом, техніки ефективної комунікації

  • спілкуватись ефективніше та збільшити вплив на вашу аудиторію

  • розшифровувати невербальні сигнали співрозмовника

  • підвищити ефективність робочих процесів за допомогою правильного зворотного зв’язку та мотивації підлеглих

  • усувати перешкоди для ефективної комунікації та керувати конфліктами

1. Зміст роботи менеджера

  • Ролі керівника

  • Функції управління

  • Сполучні процеси

  • Рівні управління

  • Зміст роботи менеджера

  • Модель роботи менеджерів – ситуативний підхід

  • Базові принципи менеджменту

  • Сітка менеджменту, Стилі управління

  • Методи, які використовуються в управлінні

  • Ефективність роботи менеджера, вимірювання показників ефективності

 

2. Структура компетенції «комунікація» для керівника підрозділу

  • Поняття компетенцій «комунікація»

  • Структура моделі компетенцій «комунікація»

  • Опис компетенцій

  • Індикатори компетенцій

  • Шкала для оцінки компетенцій

 

3. Процес комунікації

  • Цілі комунікації і оптимізація умов їх досягнення

  • Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття

  • Геометрія комунікаційного простору

  • Стандартні позиції сторін у взаємодії

  • Аналіз прихованих явних намірів партнера

  • Читання мови жестів

 

4. Техніки ефективної комунікації з підлеглим

  • Стратегії здавання питань – отримання інформації

  • Тактичні прийоми в спілкуванні

  • Позиційний торг

  • Алгоритми роботи з сумнівами і запереченнями

  • Прийоми досягнення згоди

  • Створення необхідного емоційного настрою у себе і у партнера

  • Корисні емоційні стани

 

5. Спостереження в процесі слухання

  • Сигнали невербальної комунікації

  • Спостереження за мовою тіла

  • Поняття особистої зони

  • Способи мислення і структурування інформації

  • Сигнали вербальної комунікації

  • Активне слухання

  • Інструменти активного слухання

 

6. Тактичні способи впливу на підлеглого

  • Вплив через суб’єктні характеристики

  • Вплив на мислення

  • Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації

  • Мовленнєвий вплив

  • Емоційні і надихаючі слова

  • Вплив граматичної форми

  • Вплив через послідовність слів

  • Емоційний вплив

  • Вплив запитань

  • Створення емоційного тяжіння

 

7. Мотивація і стимулювання інших людей

  • Витоки і можливості систем мотивації

  • Діагностика мотивації персоналу. Формула мотиваційного потенціалу

  • Теорії мотивації

  • Мотиваційні чинники

  • Схема мотивування

  • Підкріплення поведінки, спрямованої на високі результати

 

8. Зворотній зв’язок, що створює упевненість

  • Перешкоди ефективного зворотного зв’язку

  • Використання основних внутрішніх якостей

  • Візуалізація успішної діяльності

  • Приховані ресурси особистої ефективності

  • Парадокси зворотного зв’язку

 

9. Проведення робочих зустрічей

  • Регулярні робочі зустрічі з підлеглими: індивідуальні та групові

  • Позапланові робочі зустрічі. Алгоритми їх проведення

  • Модель ефективного наради

  • Конструктивна і деструктивна поведінка під час зборів

  • Професійна поведінка керівників

 

10. Управління конфліктом

  • Суть і природа конфлікту

  • Стилі поведінки в конфлікті для вирішення ситуації

  • Використання навичок конструктивної взаємодії для запобігання конфлікту

  • Методи управління конфліктами. Визнати і озвучити. Протистояння маніпуляції

  • Управління власним емоційним станом

  • Прийоми конструктивної критики при вирішенні конфліктних ситуацій

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт в області управлінського консалтингу й організаційного розвитку, навчалася за програмою Human Resource Management Standards for SMEs, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: формування бізнес-команд, розробка та впровадження системи економічної мотивації персоналу; оцінка й аудит персоналу; оптимізація організаційних структур і чисельності співробітників підприємства; побудова систем оплати праці та багато інших. 

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page