top of page

Ефективні закупівлі та переговори у закупівлях

Відкритий тренінг

Місце проведення: м. Київ, вул. Еспланадна, (конференц-зал ТОТ)

Група: учасники з різних компаній

Програма: стандартна

10 700 грн*

Корпоративний формат

Місце проведення:  ваша територія

Група: учасники вашої компанії

Програма: адаптується та узгоджується із вами

Уточнюйте*

*При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

Про тренінг

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Напрям навчання:

Логістика і закупівлі

Мова: українська, російська

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури з логістики управління запасами та закупівлями

  • приклади опису бізнес-процесу закупівель і управління запасами

  • приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами

  • приклади бюджетів закупівель підприємства

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу

Опис

Тренінг Переговори у закупівлях.jpg

Кому:

керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу.

Ціль бізнес-тренінгу:

отримати навички ефективної організації закупівель, планування замовлень, управління запасами і ведення переговорів з постачальниками.

 

Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • ефективно будувати комунікацію з контрагентом

  • застосовувати різні методики ведення переговорів для досягнення поставлених цілей

  • організовувати робочі процеси відділу закупівель, визначати обов’язки, спеціалізацію і розмір штату фахівців

  • супроводжувати закупівельні процедури

  • організовувати систему контролю за запасами

  • прогнозувати споживання і планувати поповнення запасів, розраховувати страховий запас

  • визначати цикл замовлення для товарів сезонного/несезонного попиту

  • розраховувати показники ефективності закупівель і розробляти план дій для досягнення кращих результатів діяльності

1. Принципи ефективних закупівель

  • Розуміння ландшафту закупівель та його ролі в організації

  • Виявлення та аналіз купівельних потреб і вимог

  • Впровадження стратегій економії витрат і закупівель на основі вартості

  • Управління та зменшення ризиків під час процесу закупівлі

 

2. Організаційна структура управління закупівлями

  • Обов’язки відділу закупівель

  • Вимоги керівництва компанії до функції закупівель

  • Спеціалізація всередині функції закупівель і постачання

  • Розмір штату фахівців

  • Керівництво постачанням

 

3. Закупівельні процедури

  • Ідентифікація бізнес-процесів закупівель

  • Визначення потреби

  • Методи закупівель

  • Формування замовлення

  • Супровід виконання замовлення

 

4. Передові стратегії закупівель

  • Аналіз ринку та прогнозування потреб

  • Розробка та впровадження стратегії закупівель

  • Управління категоріями товарів та послуг

  • Оцінка та вибір постачальників

  • Аналіз витрат та оптимізація закупівель

  • Огляд придбання програмного забезпечення та інструментів

  • Використання технологій для оптимізації процесу закупівель

 

5. Вибір постачальника та управління ним

  • Розробка чітких критеріїв відбору на основі якості, вартості та ефективності доставки

  • Проведення ефективного дослідження та оцінки постачальників

  • Ведення переговорів та укладення контрактів з постачальниками на оптимальні умови

  • Побудова міцних відносин співпраці з постачальникам

 

6. Навички ведення переговорів для закупівель

  • Розуміння різних стилів переговорів та їх ефективності

  • Відпрацювання ключових технік ведення переговорів: опитування, слухання, активне спілкування

  • Оволодіння мистецтвом створення вартості та безпрограшних рішень

  • Обговорення ціни, умов оплати, графіків поставок та інших ключових елементів договору

7. Структура процесу комунікації

  • Цілі комунікації з постачальниками і оптимізація умов їх досягнення

  • Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття

  • Стандартні позиції сторін у взаємодії

  • Аналіз прихованих і явних намірів партнера

  • Стратегії «задавання питань – отримання інформації»

  • Позиційний торг

  • Алгоритми роботи із сумнівами і запереченнями

  • Прийоми досягнення згоди

  • Створення необхідного емоційного настрою у себе і партнера

  • Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації

  • Емоційний вплив

 

8. Розширені стратегії переговорів

  • Тактика переговорів для різних сценаріїв закупівлі (запити на пропозиції, аукціони тощо)

  • Використання даних і дослідження ринку для зміцнення вашої позиції на переговорах

  • Інтеграція етичних та відповідальних практик у переговори

  • Створення довгострокової цінності шляхом спільних переговорів

 

9. Постійне вдосконалення закупівель

  • Важливість постійного вдосконалення процесів закупівель

  • Визначення областей для вдосконалення практики закупівель

  • Впровадження механізмів зворотного зв'язку для вдосконалення закупівель

  • Постановка цілей для особистого та організаційного розвитку в закупівлях

  • Показники ефективності закупівель

Програма

Резюме тренера

Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з організації ключових і допоміжних процесів на підприємстві (закупівлі, виробництво, складування, транспортування тощо) сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.

Ольга Пестрецова-Блоцька
bottom of page