Ефективні закупівлі та переговори у закупівлях
*При замовленні із сайту – знижка 7% від вказаної ціни
*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів
Про тренінг
Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька
Тривалість: 2 дні (16 годин)
Напрям навчання:
Логістика і закупівлі
Мова: українська, російська
Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат
Бонуси
-
розв’язки завдань
-
перелік літератури з логістики управління запасами та закупівлями
-
приклади опису бізнес-процесу закупівель і управління запасами
-
приклади стандартів і регламентів управління закупівлями та запасами
-
приклади бюджетів закупівель підприємства
-
робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування
-
робочий Excel-файл «ABC, XYZ аналіз», призначений для проведення ABC і XYZ аналізу
-
консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу
Опис
Кому:
керівникам департаментів логістики, менеджерам і фахівцям із закупівель, менеджерам із постачання, категорійним і бренд-менеджерам, керівникам відділів збуту, торговим агентам, товарознавцям, фахівцям і менеджерам фінансових підрозділів, власникам бізнесу.
Ціль бізнес-тренінгу:
отримати навички ефективної організації закупівель, планування замовлень, управління запасами і ведення переговорів з постачальниками.
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
-
ефективно будувати комунікацію з контрагентом
-
застосовувати різні методики ведення переговорів для досягнення поставлених цілей
-
організовувати робочі процеси відділу закупівель, визначати обов’язки, спеціалізацію і розмір штату фахівців
-
супроводжувати закупівельні процедури
-
організовувати систему контролю за запасами
-
прогнозувати споживання і планувати поповнення запасів, розраховувати страховий запас
-
визначати цикл замовлення для товарів сезонного/несезонного попиту
-
розраховувати показники ефективності закупівель і розробляти план дій для досягнення кращих результатів діяльності
1. Принципи ефективних закупівель
-
Розуміння ландшафту закупівель та його ролі в організації
-
Виявлення та аналіз купівельних потреб і вимог
-
Впровадження стратегій економії витрат і закупівель на основі вартості
-
Управління та зменшення ризиків під час процесу закупівлі
2. Організаційна структура управління закупівлями
-
Обов’язки відділу закупівель
-
Вимоги керівництва компанії до функції закупівель
-
Спеціалізація всередині функції закупівель і постачання
-
Розмір штату фахівців
-
Керівництво постачанням
3. Закупівельні процедури
-
Ідентифікація бізнес-процесів закупівель
-
Визначення потреби
-
Методи закупівель
-
Формування замовлення
-
Супровід виконання замовлення
4. Передові стратегії закупівель
-
Аналіз ринку та прогнозування потреб
-
Розробка та впровадження стратегії закупівель
-
Управління категоріями товарів та послуг
-
Оцінка та вибір постачальників
-
Аналіз витрат та оптимізація закупівель
-
Огляд придбання програмного забезпечення та інструментів
-
Використання технологій для оптимізації процесу закупівель
5. Вибір постачальника та управління ним
-
Розробка чітких критеріїв відбору на основі якості, вартості та ефективності доставки
-
Проведення ефективного дослідження та оцінки постачальників
-
Ведення переговорів та укладення контрактів з постачальниками на оптимальні умови
-
Побудова міцних відносин співпраці з постачальникам
6. Навички ведення переговорів для закупівель
-
Розуміння різних стилів переговорів та їх ефективності
-
Відпрацювання ключових технік ведення переговорів: опитування, слухання, активне спілкування
-
Оволодіння мистецтвом створення вартості та безпрограшних рішень
-
Обговорення ціни, умов оплати, графіків поставок та інших ключових елементів договору
7. Структура процесу комунікації
-
Цілі комунікації з постачальниками і оптимізація умов їх досягнення
-
Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття
-
Стандартні позиції сторін у взаємодії
-
Аналіз прихованих і явних намірів партнера
-
Стратегії «задавання питань – отримання інформації»
-
Позиційний торг
-
Алгоритми роботи із сумнівами і запереченнями
-
Прийоми досягнення згоди
-
Створення необхідного емоційного настрою у себе і партнера
-
Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації
-
Емоційний вплив
8. Розширені стратегії переговорів
-
Тактика переговорів для різних сценаріїв закупівлі (запити на пропозиції, аукціони тощо)
-
Використання даних і дослідження ринку для зміцнення вашої позиції на переговорах
-
Інтеграція етичних та відповідальних практик у переговори
-
Створення довгострокової цінності шляхом спільних переговорів
9. Постійне вдосконалення закупівель
-
Важливість постійного вдосконалення процесів закупівель
-
Визначення областей для вдосконалення практики закупівель
-
Впровадження механізмів зворотного зв'язку для вдосконалення закупівель
-
Постановка цілей для особистого та організаційного розвитку в закупівлях
-
Показники ефективності закупівель
Програма
Резюме тренера
Ольга Пестрецова-Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт з організації ключових і допоміжних процесів на підприємстві (закупівлі, виробництво, складування, транспортування тощо) сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».
Консультант Європейського Банку Реконструкції і розвитку щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.
Впровадженні консалтингові проєкти за даним напрямом: побудова ефективної системи логістики на підприємстві; побудова ланцюгів поставок; впровадження складських і транспортних систем аналізу; прогнозування попиту та багато інших.