Фінанси для топ-менеджерів

тренінг фінанси для топ-менеджерів

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Замовити тренінг

Програма тренінгу (2 дні, 16 годин)

1. Управління корпоративними фінансами

  • Основні цілі бізнесу та цілі сучасного фінансового менеджменту
  • Цілі основних учасників бізнесу: власників, менеджменту і співробітників
  • Максимізація вартості – як головна фінансова мета компанії, її співвідношення з іншими цілями
  • Підходи до оцінки: капіталізація доходів, дисконтування майбутніх грошових потоків, оціночні мультиплікатори, вартість активів
  • Моделі створення вартості залежно від виду діяльності й етапу життєвого циклу підприємства, дії зовнішніх ринкових факторів (у тому числі кризи)
  • Кількісний вимір стратегії підприємства на основі збалансованої системи показників. Фінансова модель діяльності компанії
  • Інструменти управління фінансами компанії

2. Організація управління корпоративними фінансами

  • Організаційна структура фінансово-економічної служби
  • Інформаційне середовище фінансового менеджменту
  • Взаємодія бухгалтерського й управлінського обліку
  • Фінансові транзакції й основні управлінські фінансові звіти
  • Модель структури даних для системи управлінського обліку
  • Структура звітів управлінського фінансового обліку
  • Склад звітів у системі автоматизації управлінського фінансового обліку

3. Прогнозування майбутньої діяльності підприємства

  • Оцінка стратегічного стану компанії
  • Формування схеми факторів вартості компанії
  • Розробка сценаріїв
  • Аналіз причинно-наслідкових ланцюжків
  • Постатейний прогноз
  • Оцінка вартості з урахуванням внутрішніх покращень
  • Оцінка вартості з урахуванням зовнішніх покращень
  • Оцінка багатопрофільної компанії

4. Формування капіталу компанії

  • Власний і позиковий капітал. Основні джерела фінансування бізнесу та їх особливості
  • Вартість капіталу та вартість бізнесу. Зв’язок із фінансовою стратегією. Як взаємопов’язані між собою структура капіталу та динаміка зростання компанії
  • Максимізація прибутку та збільшення вартості бізнесу: як поєднати

5. Управління витратами і оборотними активами

  • Класифікація й управління витратами. Аналіз структури й обсягів витрат
  • Управління оборотним капіталом підприємства: товарними запасами та дебіторською заборгованістю. Фінансові показники та коефіцієнти для аналізу якості управління оборотним капіталом компанії
  • Управління грошовими потоками, доходами та витратами в бізнесі
  • Структура та форма:
    • Звіту про рух грошових коштів
    • Звіту про фінансові результати
  • Побудова й аналіз управлінського балансу. Взаємозв’язок управлінського балансу й управління вартістю бізнесу
  • Основні групи фінансово-економічних показників і коефіцієнтів
  • Міжнародні стандарти оцінки бізнесу
  • Економічна додана вартість (EVA) і мотивація топ-менеджерів

6. Аналіз ефективності використання ресурсів підприємства

  • Методика аналізу ефективності використання ресурсів підприємства
  • Ефективність використання ресурсів:
    • фінансових
    • матеріальних
    • капітальних
    • людських
    • часу

7. Методи прийняття управлінських рішень

  • Критерії прийняття управлінських рішень
  • Диференційний аналіз та релевантна інформація при прийнятті рішень
  • Стратегічний аналіз і його інструменти
  • Оперативний аналіз і його інструменти
  • Ключові фактори для ухвалення рішень щодо:
    • трудових ресурсів
    • комерційних витрат
    • логістичних витрат

8. Бюджетне планування як інструмент управління розвитком підприємства

  • Принципи складання бюджетів, проведення порівняння «план/факт» і аналізу відхилень
  • Поняття «гнучкого» і «жорсткого» бюджету. Аналіз «план/факт». «Ковзне» бюджетування
  • Контроль за виконанням бюджету. План-факторний аналіз відхилень. Пошук необхідних ресурсів для зменшення відхилень
  • Використання нормативних витрат: види, розрахунок і аналіз нормативів; зв’язок KPI, бюджетів витрат і нормативів, нормативний облік (Standard Costing)

9. Оцінка інтелектуальної власності підприємства

  • Визначення декількох ключових сфер компетенції
  • Розбивка ключових сфер за видами нематеріальних активів
  • Перевірка на додаткову цінність
  • Перевірка на конкурентоспроможність, потенціал, довговічність, стійкість

10. Оцінка вартості підприємства як технологія узгодження цілей підприємства та співробітників

  • Оцінка вартості підприємства та власної вартості
  • Менеджер, орієнтований на вартість
  • Вартісне мислення
  • Компенсаційні схеми винагороди на основі показників вартості підприємства

Залишити відповідь

X