Коворкінг замінить “класичні офіси”?

коворкинг

Глобальний рух коворкінгу змінює життя багатьох підприємців та фрілансерів у всьому світі. Коворкінг дає вам правильне середовище для того, щоб зосередитись на поточних та майбутніх цілях та одночасно допомагає вам бути більш продуктивними. Все більше компаній переводять окремих спеціалістів на віддалену роботу і скасовують обов’язкову присутність з «9 до 18» у офісі. Така гнучкість стає однією з переваг для зацікавлення персоналу.

Які переваги організації офісу в коворгінгах, які ситуації у компанії можуть спонукати до переведення спеціалістів на роботу у віддаленому форматі та яким сферам все ж не варто переходити на формат коворкінгів.

Спектр спеціалістів, які можуть і прагнуть працювати віддалено, досить широкий. Останні дослідження показують, що сьогодні такий формат роботи популярний серед програмістів, керівників, співробітників кол-центрів. Дизайнери, копірайтери та оператори онлайн-підтримки сайтів також надають перевагу коворкінгу. Крім того, часто зустрічаються власники бізнесу та приватні підприємці.

Такий попит спонукає бізнес частіше обирати коворкінг, де оренда робочого місця коливається в межах $80–400 на місяць. Однак цей формат лише частково відповідає новим стандартам. Бо не тільки гнучкий стиль роботи, але і нетворкінг стають сучасними інструментами бізнесу. Інструментами, що допомагають компаніям зростати, розвиватися і будувати ділові відносини. Підприємці шукають нові знайомства не лише під час бізнес-тренінгів, а й у повсякденному житті. Ці та інші фактори формують нові стандарти гнучких рішень для бізнесу.

Серед основних переваг нового підходу до організації робочих процесів є аутсорсинг адміністрування. А ще можливості для нетворкінгу та оперативне реагування на будь-який запит.

Нетворкінг

Одним із ключових факторів, що спонукають бізнес переходити на гнучкий формат роботи, є саме нетворкінг. Коворкінги, особливо великі, стають місцем, де встановлюються нові ділові контакти, народжуються нові бізнес-ідеї та запускаються успішні кампанії.

За допомогою членства в бізнес-спільнотах підприємці легше знайомляться, а робота в коворкінгу сприяє взаємодії між компаніями та налагодженню нових контактів. У результаті живого спілкування бізнесмени можуть знайти не тільки нові рішення наявних проблем або бізнес-завдань, а й можливості для спільної роботи і співпраці.

Аутсорсинг адміністрування

Команди коворкінгів та креативних просторів беруть адміністративні процеси на себе. Допомагають клієнтам вирішувати адміністративні питання, полегшують робочі процеси та звільняють бізнесменів від побутових турбот тощо.

Наприклад, такі дрібниці, як замовлення таксі чи візитних карток, бронювання авіаквитка чи зустріч партнера можна доручити професійним асистентам. У таких центрах часто вартість усіх комунальних і офісних послуг уже входить у вартість офісів.

Оперативне реагування

Підприємці, які обирають класичний варіант офісу, також можуть несподівано для себе скористатись послугами коворкінгу. Адже деякі обставини, що не залежать від компанії, можуть змінити повсякденний графік роботи будь-якого підприємства.

В офісі компанії вимкнули світло через ремонтні роботи і їхній відділ продажів повинен був зупинитися. Ситуація майже критична, бо кожна хвилина затримки коштує компанії грошей. Ось вам і рішення: перемістити відділ продажу до одного з коворкінг-центрів, де є усі необхідні умови для поновлення та продовження роботи.

Звісно, таке буває не щодня. Однак це яскравий приклад додаткового необхідного сервісу, який може стати в пригоді як поодиноким спеціалістам, так і стартапам або великим корпораціям.

Кому не варто переходити на формат коворкінгів?

Є сфери діяльності, котрі поки що не готові до гнучкості у роботі через свою специфіку. Але таких є зовсім небагато. Це, наприклад, банківські установи, що мають надавати свої послуги в робочі години.  Але на сьогодні ми спостерігаємо і їхнє поступове переформатування.

До прикладу, в Японії у банківській системі все більше набирає обертів тренд самообслуговування. Один менеджер банку фізично обслуговує декілька відділень у зазначені часи роботи. Іншу ж частину робочого часу працює віддалено.


За матеріалами ділового видання Mind

Залишити відповідь

X