Майбутнє бізнес-технологій

майбутнє бізнес-технологій

Будь-які процеси в сучасному світі відзначаються особливою динамічністю, а особливо у сфері технологій і цифрової трансформації. Вже за декілька років технології, які зараз тільки виникають і розвиваються, приведуть до кардинальної перебудови звичного зараз порядку речей.

Deloitte, одна із аудиторських компаній «великої четвірки», оприлюднила 10-й щорічний звіт-дослідження Tech Trends 2019: Beyond the digital frontier про основні технологічні тренди, які визначатимуть наше майбутнє. У доповіді висвітлюються питання про те, як нові технології в даний час впливають на економіку та як змінять її у найближчі роки.

У звіті приведено шість технологічних тенденцій, які у недалекій перспективі перезавантажать відносини між ІТ та бізнесом.

  • Організації, які використовують штучний інтелект (AI-fueled organizations)

Кількість таких організацій почала зростати протягом останніх кількох років, коли декілька компаній почали експериментувати з впровадженням ботів й інших когнітивних технологій, щоб краще розуміти їх вплив на продуктивність та ефективність робочих процесів.     Штучний інтелект, зокрема реалізований через машинне навчання, обробку природньої мови, RPA тощо, вже почав інтегруватися в головні бізнес-процеси, послуги та продукти, і ця тенденція лише розширюватиметься у майбутньому.

  • NoOps світ «без серверів»

Завдяки розвитку «хмарних обчислень» ІТ-середовище може стати настільки автоматизованим і абстрагуватися від базової інфраструктури, що не буде потреби в спеціальній команді для управління програмним забезпеченням. Тому ця неймовірна технологія звільнить ІТ-таланти від трудомістких обов’язків, дозволяючи командам зосередити всю свою увагу на інших важливих завданнях, які впливають на результати бізнесу.

  • Звязок завтрашнього дня

Технології наступного покоління, такі як 5G, супутники з низькою навколоземною орбітою, сітчасті мережі тощо, дозволять вдосконалити комунікаційні можливості,  корпоративні мережі та забезпечити надійне функціонування усіх бізнес-процесів підприємства.

  • Інтелектуальні інтерфейси

Інтелектуальні інтерфейси продовжуватимуть трансформувати та вдосконалювати взаємодію людини з машинами і даними. Наприклад, зображення та відео в майбутньому можуть бути використані для відстеження активів, автентифікації ідентичностей тощо.

  • Вихід за межі маркетингу

Завдяки інструментам штучного інтелекту та автоматизованим системам компанії зможуть забезпечити безпрецедентний рівень взаємодії з клієнтами та впливу на них завдяки персоналізації. Ці події формують нову мету маркетингу – створення таких відносин, що відповідатимуть конкретним очікуванням клієнтів на основі постійного інтерактиву, а партнерство між ІТ та маркетинговою дирекціями буде значно зближуватись, особливо щодо питань синхронізації маркетингової, бізнес та цифрової стратегій.

  • DevSecOpsновий імператив цифрового простору

DevSecOps передбачає трансформаційне зрушення, яке інкорпорує культуру, політики та інструменти безпеки в кожну фазу процесу розробок. Поступово DevSecOps трансформує кібер і ризик-менеджмент з підходу на відповідність (compliance-based) в базовий набір принципів, застосовуваний на всьому циклі створення продукту. Більше того, технологія кодифікує політики та кращі практики в конкретні інструменти, які дозволять зробити безпеку спільною відповідальністю IT організації.

Отже, можна впевнено сказати, що в найближчому майбутньому відносини між ІТ та бізнесом матимуть набагато тісніший характер, а розуміння нових технологій і їх ефективне застосування дозволить сформувати карту руху організації для її стійкого розвитку й успіху.

Залишити відповідь

X