top of page

Мотивація персоналу

Мотивація персоналу – надзвичайно важливий інструмент управління. Про традиційні мотиваційні програми та внутрішню мотивацію Ви дізнаєтесь у наступному розділі.

Фінансова відповідальність центрів відповідальності та внутрішній ринок підприємства як метод мотивації персоналу


«…Кожна поважаюча себе компанія формує певні мотиваційні програми, які іноді виростають у систему мотивації персоналу. Корпоративні мотиваційні програми, як правило, базуються на традиційному підході до мотивації персоналу і складаються з чотирьох загальних компонентів: економічного, соціального, інтелектуального і духовного. В даному випадку мова йде про мотивацію за допомогою стимулів, які створюються в середовищі підприємства: надання ресурсів, організація робочого місця, забезпечення соціального комфорту в колективі і можливість виконання певних завдань на робочому місці…


…Зробити співробітників самовмотивованими може часткова передача їм елементів володіння бізнесом. Мова в даному випадку йде не про передачу якогось відсотка акцій у власність персоналу. Цей механізм цілком дієвий, але зробити акціонерами всіх неможливо, та і не потрібно. Варіант, який спрацює в даній ситуації – прищеплення співробітникам тих особистих якостей (цілеспрямованості, впевненості в собі, готовності ризикувати), які підштовхнуть їх до нових звершень…


…Дмитро Ярошненко, керівник великої української дистиб’юторської компанії «Фабрика солодкого життя», так пояснив своїм співробітникам необхідність пройти мотиваційний тренінг: «У мене така цікава робота – кожен день насичений подіями вщерть: то одне, то інше, – зауважив він. – Тепер я хочу, щоб цікаво стало і вам»…»


Проф. Швиданенко Генефа, к. е. н. Пестрецова-Блоцька Ольга. «Бізнес- економіка: 9Z».


Хочете дізнатися більше? Замовити книгу можна за посиланням: https://www.tot.com.ua/business-book-9z

bottom of page