Мотиваційний менеджмент: побудова системи матеріального і нематеріального стимулювання персоналу

Тренінг мотиваційний менеджмент

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Замовити тренінг

Програма тренінгу (2 дні, 16 годин)

1. Місце мотивації в системі управління персоналом

  • Поняття мотивації. Правила мотиваційного впливу, його завдання і ефекти
  • Мотиваційний процес. Етапи мотиваційного процесу
  • Мотивація персоналу як персонал-технологія
  • Основні сфери мотивації по Комелло.
  • Концепції і теорії мотивації, що застосовуються в організаціях
  • Теорія потреб МакКлелланда; двофакторна теорія Герцберга; теорія очікувань; теорія справедливості; модель Портера-Лоулера
  • Практичне застосування мотиваційних теорій. Класифікація винагород
  • Модель індивідуальної та колективної мотивації

2. Мотиваційний аналіз підлеглих

  • Співвідношення понять мотивація і стимулювання. Цілі мотивування персоналу.
  • Мотивування з урахуванням потреб підлеглих.
  • Мотиватори, мотиваційний чинник
  • Принципи впливу на мотивацію
  • Вектори мотивації до роботи
  • Внутрішня мотивація: мотивація на Я на Ти, на Справу
  • Модель кар’єрного зростання Дж. Паркінсона як технологія мотиваційного впливу на персонал. Що, як і в який період часу мотивує співробітника
  • Мотивація і лояльність. Практичні методи збільшення лояльності співробітників
  • Діагностика рівня мотивації співробітників. Експрес-методи. Як зрозуміти, що рухає підлеглими.
  • Діагностика рівня мотивації співробітників. Експрес-методи. Як зрозуміти, що рухає підлеглими. Технологія діагностики потреб і мотивів. Робота з прихованими і неусвідомленими мотивами
  • Ознаки демотивації співробітників: як вони проявляються і що з ними робити?
  • Конфлікт як зіткнення мотивацій. Способи вирішення конфліктних ситуацій з підлеглими

3. Нематеріальна мотивація. Методи впливу на працівників

  • Місія компанії як фактор мотивації персоналу. Організаційна культура – пряме відображення місії в щоденній роботі. Система мотивації як запорука успіху роботи компанії
  • Визначення власного стилю керівництва. Як мотивувати співробітників, використовуючи певний стиль керівництва
  • Передача відповідальності і делегування повноважень як мотивуючий фактор
  • Лідерство як інструмент мотивування
  • Правила накладення стягнення і вирази заохочення. Методи зворотного зв’язку. Алгоритм цивілізованої критики
  • Оцінка персоналу та її зв’язок з системою мотивації
  • Навчання як інструмент мотивації. Інструменти виявлення потреби підлеглих в навчанні.
  • Сприяння професійному та особистісному розвитку підлеглих, сприяння кар’єрному зростанню. Наставництво і мотивація
  • Управління мотивацією персоналу методом «Управління за цілями». Метод МВО
  • SMART-метод при формулюванні цілей
  • Визначення критеріїв оцінки ефективності праці відповідно до бізнес-цілей організації

4. Креативний підхід в організації нематеріальної мотивації на підприємстві

  • Неформальні заохочення
  • Нагороди за особливі досягнення
  • Формальні нагороди

5. Способи матеріальної мотивації. Практичне використання

  • Практичне застосування мотиваційних теорій в системах оплати праці
  • Фінансова мотивація в залежності від стажу роботи. Фінансова мотивація в залежності від посади
  • Системи оплати, постійна змінна частина – елементи мотивації
  • Соціальні пакети і мотивація. Позики і кредити
  • Матеріальне стимулювання праці. Базові принципи побудови системи оплати праці (СОТ)
  • KPI (основні показники ефективності робочого місця)
  • Система оплати праці на основі функціональних обов’язків. оцінка посад
  • Форми компенсацій і соціальних пакетів на прикладі провідних компаній. Довгострокова мотивація ключових співробітників компанії. Система грейдів. Приклад розрахунку командного бонусу. Приклади винагород, побудованих на основі грейдів
  • Економічна мотивація. Способи економічного стимулювання
  • Система оплати праці на основі функціональних обов’язків

6. Мотивація та вплив через комунікаційні засоби

  • Правила переконливої мови. Діалог з підлеглими як спосіб ефективної мотивації
  • Як правильно критикувати і хвалити. Алгоритм позитивного і негативного зворотного зв’язку при мотиваційному впливі
  • Психологічні способи впливу і впливу на підлеглих
  • Варіанти співвідношення ділових і особистих взаємин
  • Вибір ефективної позиції для ділового спілкування в колективі
  • Робота з відмовками підлеглих. Конструктивна критика
  • Робота з агресивним або емоційним співробітником

Залишити відповідь

X