Нові реалії на світовому ринку праці

ринку праці

Ще зовсім недавно пошук підходящого місця роботи коштував сил і нервів насамперед бажаючим знайти роботу. Та тепер ситуація змінилася – сушити голову доводиться саме працедавцям, котрі хочуть найняти професіоналів.

Сьогодні працедавці пропонують своїм працівникам одночасно і принаду, і компенсацію. Ви не лише отримуєте персональне робоче місце – на відстані витягнутої руки у вас є холодильник, заповнений пляшками з водою, соком та навіть вином, а поруч – стіл для настільного футболу і кошик свіжих фруктів.

У сучасному світі компаніям доводиться вигадувати все креативніші ідеї, щоб залучити та втримати кваліфіковані кадри. Зважаючи на те, що у всіх галузях промисловості спостерігається брак кваліфікованих працівників, запекла боротьба точиться не лише за найкращі голови. З ринку роботодавців став ринок працівників. Саме так оцінює нинішню ситуацію президент ІТ-асоціації Bitkom Ахім Берґ (Achim Berg).

Менеджери доброго настрою

“Крім футбольного столу, симуляторів водіння і столу для настільного тенісу, ми маємо ще двох Feel-Good-менеджерів, завдання яких – зробити так, щоб наші колеги мали добрий настрій”, – йдеться в актуальному оголошенні про пошук фахівця в галузі комп’ютерних технологій для роботи в німецькій компанії з прокату автомобілів. Feel-Good-Manager або менеджери доброго настрою – підтримуватимуть вас в організації й проведенні командних заходів, зборів і нарад. А також під час переїзду, пошуку житла, та навіть вирішення візових питань!

Що молодше, то вимогливіше

Фрідеріке Шредер, директор відділу кадрів розташованої у Берліні компанії Ratepay, запевняє, що кожен випускник університету, який нині виходить на ринок праці, сприймає сучасну культуру праці з її набором зручностей і пільг як зрозумілу й належну річ. Випускники вимагають ще гнучкішого графіку роботи, значно меншої тривалості робочого часу й більше дозвілля. Одне з перших запитань зазвичай звучить так: “Який зарплатний пакет і які пільги надаються?”

ІТ-асоціацією Bitkom було проведено репрезентативне опитування 856 директорів та керівників відділів кадрів компаній, які представляють всі галузі економіки. Результати дослідження показали, що без гнучкого графіка роботи, можливостей підвищення кваліфікації і новітніх мобільних технологій, які можна застосовувати індивідуально, залучити нових фахівців практично неможливо. Матеріальні вигоди можуть бути тільки частиною загальної стратегії утримання співробітників у компанії в довгостроковій перспективі.

До прикладу, найкращі офіси в Німеччині, що найбільш орієнтовані на працівників:

реалії ринку праці

реалії ринку праці

Їдальня головного офісу компанії Puma в баварському місті Герцогенаурах виконана у спортивному стилі. На даху розташована зона відпочинку. Працівники компанії спільно переглядають футбольні матчі на великому екрані, а також влаштовують змагання серед співробітників.

реалії ринку праці    реалії ринку праці

Інтернет-компанія Trivago. Кабінети компанії виконано у різних стилях. На фото – “кімната наук” та “в’язальна кімната”.

реалії ринку праці   реалії ринку праці

Розробник комп’ютерних ігор InnoGames. Працівники студії мають можливість під час обідньої перерви погуляти дахом та випити там кави. Для співробітників, які прагнуть підтримувати себе в формі, в офісі InnoGames обладнали спеціальну тренажерну залу.


Джерело

Залишити відповідь

X