Оцінка маркетингового результату

Оцінка маркетингових результатів

Комплексна «воронка» маркетингових результатів

«…Якщо ж справа доходить до оцінювання маркетингового результату в загальній результативності компанії, зазвичай вибирають з двох крайнощів. Перша: маркетинг — це «шаманство». Відносин тут можуть будуватися тільки на щирій вірі в чудо, якого, власне, від маркетологів і чекають. Друга крайність: 50% маркетингових витрат ідуть даремно, 50% — працюють. Які саме спрацювали, з’ясувати неможливо. Але саме тому сміливо «шматуємо» маркетингові бюджети навпіл…

…У маркетингу можуть бути корисними і деякі дані фінансових результатів, які дозволяють оцінити ефективність діяльності компанії в цілому. Особливо в тому випадку, коли підхід до питання буде комплексним. Ми пропонуємо варіант комплексного розрахунку маркетингових результатів, якому підходить назва «воронка», оскільки починається він із загального, а потім деталізується до найдрібнішого елемента…

…Отже, найзагальніше — показник норми рентабельності продажів. Розраховується як співвідношення чистого прибутку до виручки від реалізації (чистого доходу). В результаті бачимо, скільки реального прибутку отримало підприємство від проданого на 1 грн. З точки зору маркетолога — пряма фінансова результативність його роботи…

…Трохи глибше — порівняння двох норм прибутковості продажу: норми валової та операційної рентабельності. З показника виручки від реалізації віднімають виробничу собівартість реалізованої продукції…»

Проф. Швиданенко Генефа, к. е. н. Пестрецова-Блоцька Ольга «Бізнес- економіка: 9Z».

Хочете дізнатися більше? Замовити книгу можна за посиланням – https://tot.in.ua.

{ #ZАЛЮБКИ, #ZБАГАЧУВАТИСЯ, #ZНАННЯМИ, #ZВИТЯЖНО, #ZАБЕЗПЕЧУВАТИ, #ZМІНИ, #ZАОХОЧУВАТИ, #ZАМОЖНЕ, #ZРОСТАННЯ } #Знайомствозкнигою, #БізнесЕкономіка9Z #ОльгаПестрецоваБлоцкая #ЦентрБизнесТехнологийТОТ

Залишити відповідь

X