test

Ділові переговори

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька 

Тривалість: 2 дні (16 годин)

Заявка на відкритий тренінг                      Замовити корпоративний формат

Відкритий тренінгКорпоративний формат
місце проведення:м. Київ, вул. Еспланадна,

(конференц-зал ТОТ)

місце проведення:територія Замовника
група:учасники з різних компанійгрупа:учасники компанії Замовника;
дата:дата:адаптується та узгоджується із Замовником
вартість:6 780,00 грн вартість:
програма:стандартнапрограма:

 

*Вартість корпоративного формату уточнюйте у менеджера з продажів

При замовленні із сайту знижка 7% від вказаної ціни

   

    Кому: менеджерам усіх рівнів, проектним командам, менеджерам з продажу чи закупівель, власникам бізнесу й усім, кому необхідні навички ведення ділових переговорів.

Ціль бізнес-тренінгу: навчитись правильно й ефективно вести переговори у різноманітних бізнес-контекстах та застосовувати ефективні тактики впливу.

    Після проходження тренінгу ви навчитесь:

  • розуміти основи бізнес-психології
  • використовувати оптимальні для кожного окремого випадку техніки ведення переговорів
  • аналізувати приховані та явні наміри партнера
  • застосовувати різні прийоми досягнення згоди та методики впливу
  • розрізняти застосовувані співрозмовником техніки впливу та протистояти впливу
  • ефективно вирішувати конфлікти

Програма тренінгу 

 

  1. Основи бізнес-психології
  • Транзактний аналіз. Його застосування в переговорах з клієнтами

 

  1. Психологія переговорів з клієнтами
  • Мета переговорів і оптимізація умов їх досягнення
  • Соціально-психологічні бар’єри та фільтри сприйняття
  • Геометрія переговорного простору
  • Стандартні позиції сторін в переговорах
  • Аналіз прихованих і явних намірів партнера
  • Читання мови жестів

 

  1. Стратегії й тактики переговорів з клієнтами
  • Техніки переговорів
  • Тактичні прийоми в переговорах
  • Стратегії задавання питань – отримання інформації
  • Позиційний торг
  • Алгоритми роботи з сумнівами і запереченнями
  • Прийоми досягнення згоди
  • Створення необхідного емоційного настрою у себе і у партнера
  • Корисні емоційні стани
  • Технології стимулювання емоцій
  • Способи завершення переговорів

 

  1. Тактичні способи впливу на клієнта
  • Вплив через суб’єктні характеристики
  • Виявлення стилю сприйняття партнера
  • Вплив на мислення
  • Аргументація
  • Контраргументація
  • Відхід від аргументації
  • Мовний вплив
  • Емоційні та веселі слова
  • Вплив граматичної форми
  • Вплив через послідовність слів
  • Емоційний вплив
  • Вплив запитань
  • Створення емоційного тяжіння

 

  1. Програмування мислення в переговорах з клієнтами
  • Застосування технік НЛП в переговорному процесі
  • Маніпуляції на службі переговорника
  • Техніки впливу і протистояння впливу (маніпуляції, психологічний тиск, програмування)

 

  1. Конфлікти в переговорах
  • Причини виникнення
  • Як їх уникнути
  • Техніки ефективного вирішення
  • Як з конфлікту отримати користь

 

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси навчальної програми – Ви отримаєте:

  • перелік літератури на тему ділових переговорів

 

Резюме бізнес-тренера

Ольга Пестрецова–Блоцька – PhD з економіки, доцент, експерт-практик з підвищення ефективності діяльності підприємств, коуч по вдосконаленню і розвитку, сертифікований бізнес-тренер, CEO консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ», співавтор економічного бестселера «Бізнес-економіка: 9Z».

Консультант ЄВРОПЕЙСЬКОГО БАНКУ РЕКОНСТРУКЦІЇ І РОЗВИТКУ щодо організаційного та процесного розвитку малого і середнього бізнесу.

Впровадженні консалтингові проекти за даним напрямом: організаційний консалтинг, оптимізація організаційних і і функціональних структур підприємств, оцінка та мотивація персоналу, розробка стратегії, побудова систем взаємодії міжфункціональних структур і багато інших.

 

Бізнес-тренінг “Ділові переговори”. Психологія переговорів з клієнтами. Стратегії й тактики переговорів. Тактичні способи впливу. Конфлікти в переговорах.

 

Залишити відповідь

X