Управління конфліктами

Тренінг управління конфліктами

Конфлікт – явище з непередбачуваними наслідками, тому дуже важливим є попередження його появи, а в разі виникнення конфліктної ситуації запобігти переростанню її  в повноцінний конфлікт. Власне, тому, досвідчений управлінець повинен постійно моніторити ситуацію у колективі та оперативно реагувати на будь-які тривожні сигнали.

Основним інструментом для запобігання виникнення таких ситуацій є комунікація. Саме вона може забезпечити необхідний зворотній зв’язок, виявити приховані або явні наміри співрозмовника, допомогти керівнику проаналізувати настрої в колективі та забезпечити достатній рівень мотивації та стимулу персоналу.

Тренінг «Управління конфліктами» буде корисним для управлінців, які бажають мінімізувати ймовірність появи конфліктних ситуацій. А у разі конфлікту ми розкажемо Вам, як обрати найбільш дієвий метод управління конфліктом, керувати власним емоційним станом, які є стратегії виходу з конфлікту та як не допустити його ескалації.

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Замовити тренінг

Програма тренінгу (2 дні, 16 годин)

1. Управління стресом

• Ознаки стресу
• Джерела стресу

2. Управління роботою, завдання та пріоритети

• Формування системи цілей: довгострокові, середньострокові, короткострокові
• Управління робочими і особистими зонами відповідальності

3. Технології відновлення.

• Хаос або стабільність. Мотивація хаосом. Стан «потоку»
• Розширення власних рамок
• Рефреймінг
• Стрес як джерело ресурсного стану
• Корисні емоційні стани

4. Управління відносинами, людьми, складні люди

5. Структура компетенції «комунікація»

• Знання себе
• Взаємодія з собою
• Знання інших
• Взаємодія з іншими
• Прийняття рішень

6. Процес комунікації

• Цілі комунікації і оптимізація умов їх досягнення
• Соціально-психологічні бар’єри і фільтри сприйняття
• Геометрія комунікаційного простору
• Стандартні позиції сторін у взаємодії
• Аналіз прихованих і явних намірів партнера
• Читання мови жестів

7. Тактичні способи впливу на підлеглого

• Облік стилю сприйняття партнера
• Вплив на мислення
• Аргументація, контраргументація, відхід від аргументації
• Мовний вплив
• Вплив запитань
• Емоційний вплив

8. Мотиваційний аналіз підлеглих

• Співвідношення понять мотивація і стимулювання. Цілі мотивування персоналу. Мотивування з урахуванням потреб підлеглих
• Мотиватори. мотиваційний чинник
• Принципи впливу на мотивацію
• Вектори мотивації до роботи
• Внутрішня мотивація: мотивація на Я на Ти, на Справу
• Мотивація і лояльність. Практичні методи збільшення лояльності співробітників
• Діагностика рівня мотивації співробітників. Експрес-методи. Як зрозуміти, що рухає підлеглими Технологія діагностики потреб і мотивів. Робота з прихованими і неусвідомленими мотивами
• Ознаки демотивації співробітників: як вони проявляються і що з ними робити?

9. Емоційний інтелект. Усвідомлення емоційного світу

• Знання власних емоцій
• Методи управління емоціями
• Усвідомлення емоцій інших людей
• Технології стимулювання емоцій
• Побудова відносин з іншими людьми

10. Зворотній зв’язок, що створює упевненість

• Перешкоди ефективного зворотного зв’язку
• Використання основних внутрішніх якостей
• Візуалізація успішної діяльності
• Приховані ресурси особистої ефективності
• Парадокси зворотного зв’язку

11. Управління конфліктом

• Суть і природа конфлікту
• Стилі поведінки в конфлікті для вирішення ситуації
• Використання навичок конструктивної взаємодії для запобігання конфлікту
• Методи управління конфліктами. Визнати і озвучити. Протистояння маніпуляції. Відділення інтересів від позицій. Зміна ситуації, вихід з конфлікту
• Управління власним емоційним станом
• Прийоми конструктивної критики при вирішенні конфліктних ситуацій
• Форми, результати й критерії завершення конфліктів

Залишити відповідь

X