Управління персоналом на основі ключових показників ефективності (KPI)

Тренінг управління персоналом

Тренер: Ольга Пестрецова-Блоцька

Замовити тренінг

Програма тренінгу (2 дні, 16 годин)

1. Оцінка результатів діяльності підприємства

  • Управління підприємством на основі критеріїв
  • Розробка критеріїв і визначення системи заходів, розробка системи на основі причинно-наслідкових зв’язків, розробка практичних процедур, впровадження системи, моніторинг та оновлення системи

2. Аналіз ефективності використання людських ресурсів підприємства

  • Методика аналізу ефективності використання людських ресурсів підприємства
  • Ефективність використання людських ресурсів
  • Ефективність використання часу
  • Скорочення витрат на оплату праці без зниження мотивації персоналу і зниження якості виконуваних робіт

 3. Вимірювання діяльності персоналу. Взаємозв’язок мотивації персоналу та оцінки його діяльності

  • Поняття мотивації. Правила мотиваційного впливу, його завдання та ефекти
  • Мотиваційний процес. Етапи мотиваційного процесу
  • Концепції і теорії мотивації
  • Двофакторна теорія Герцберга; теорія очікувань; теорія справедливості;
  • Модель індивідуальної та колективної мотивації

3. Огляд методів оцінки робіт на підприємстві

  • Ключові види дільності. Огляди показників ефективності робіт
  • Методологія. Схема оцінки видів робіт. Ранжування видів робіт
  • Оцінка, заснована на кваліфікації
  • Оцінка, заснована на компетенціях
  • Відбір показників для вимірювання та оцінки робіт
  • Балансування переліку показників та його узагальнення показників робіт
  • Види шкал для оцінки і вимірювання робіт. Процедура вироблення шкали для вимірювання робіт на конкретному підприємстві

4. Методи вивчення процесів (робіт) і витрат робочого часу

  • Ідентифікація бізнес-процесів
  • Класифікація і характеристика трудових рухів, дій і прийомів
  • Витрати робочого часу та їх класифікація
  • Фотографія робочого часу. Хронометраж і його різновиди
  • Досвід підприємств по організації хронометражних спостережень
  • Методики збору інформації, формування схем процесів, перевірка коректності та адекватності, документування моделей процесів
  • Обробка результатів вимірювань
  • Пошук причин неефективності робочих процесів. Поліпшення робочих процесів. Апробація і впровадження норм
  • Підготовка рішень про зміни / поліпшення

6. Використання норм часу і норм продуктивності праці

  • Цілі оцінки продуктивності
  • Формування системи винагороди з урахуванням загального результату роботи підприємства, ефективності роботи підрозділу і індивідуальних результатів співробітників
  • Вплив норм праці на мотивацію персоналу
  • Планування чисельності персоналу. Формування фонду оплати праці: постійної і змінної частини

7. Процес управління показниками підприємства

  • Оцінка показників ефективності робіт
  • Аналіз причинно-наслідкових ланцюжків
  • Показники ефективності праці для різних типів підрозділів – інфраструктурних, основного бізнес-процесу, допоміжних
  • Вбудовування показників в систему оцінки, управлінського обліку і планування

Залишити відповідь

X