Випередити конкурентів

випередити конкурентів

Американський бізнесмен, автор книг щодо оптимізації бізнес-процесів та генеральний директор фірми By Monday, Inc, Ларрі Майлер, у колонці журналу Forbes розповів, як малому бізнесу конкурувати з великими компаніями. Вашій увазі сім порад для власників малого бізнесу від Ларрі Майлера.

Будьте чесні щодо своїх товарів та послуг

Чесність має бути вашою основною політикою у комунікації з клієнтами. Брехати клієнтам – це як стріляти собі в ногу. Якщо клієнти зловлять вас на брехні, то втратять віру у вас та вашу справу. Варто пам’ятати про те, що погані новини поширюються в рази швидше ніж позитивні. Не можете доставити товар у встановлені терміни? Обов’язково повідомте про це своїх покупців.

Обслуговуйте кожного клієнта так, щоб від відчув себе “віпом”

Абсолютно усі клієнти очікують якісне обслуговування і не будуть миритися з відстоюванням у довгих чергах чи терпіти грубощі від вашого персоналу. За дослідженнями компанії “By Monday”, близько 75% клієнтів вважають обслуговування клієнтів справжнім тестом на компетентність компанії. Тож одна із основних порад: ставтесь до своїх клієнтів як до осіб “блакитної” крові.

Навчіться визнавати та вирішувати проблеми в обслуговуванні

Вам обов’язково доведеться це робити, якщо ви прагнете побудувати міцніші стосунки з вашими клієнтами. Майте на увазі, вони порівнюють досвід спілкування з вами з комунікацією з іншими брендами. Навіть одного невирішеного конфлікту може бути достатньо для того, щоб поставити хрест на вашому продукті. Негативний досвід поширюється зі швидкістю пожежі, пам’ятаєте? Після прийняття брендом власних помилок, винен він чи ні, відносини з клієнтом можуть стати навіть міцнішими, ніж до виникнення проблеми.

Придумайте щось унікальне

Будуйте свій бізнес, використовуючи нові технології та впроваджуючи нові процеси, продукти та рішення. Наприклад, активно спілкуйтесь у соцмережах з користувачами, створюйте для них мобільні додатки, оскільки все більша кількість покупців вважає за краще працювати з вами через свої гаджети. Усі ці способи привернення уваги допомагають бізнесу виділитися з натовпу.

Не забувайте про корпоративну соціальну відповідальність

Багато хто може стверджувати, що головна відповідальність компанії – це піклуватися про клієнтів, працівників та власників. Але яка додаткова цінність вашої компанії для світу? Експерти вважають, що, окрім виконання очевидних функції, бізнес повинен піклуватись і про суспільство також. Наприклад Microsoft має чудові програми з корпоративної соціальної відповідальності, які не лише допомагають суспільству, але й сприяють тому, що корпорація з’являється в новинах. Програми, які демонструють важливу роль бізнесу у розвитку суспільства, допомагають підприємству залишатись у свідомості клієнтів. А також покращувати їх доброзичливість і навіть приносити більший дохід.

Створіть блог для вашого бренду

Почніть активно вести сторінки в соцмережах та сайт компанії. Ви можете наповнювати їх самостійно, залучати співробітників, або найняти спеціаліста. Тільки майте на увазі: відверто рекламний текст відверне читачів. Натомість увагу приверне дружній ton of voice, проникливий, розважальний та навчальний контент.

Запропонуйте клієнтам гарантії

Ви можете гарантувати доставку наступного дня? Ви достатньо впевнені у своєму продукті чи послузі, щоб поручитись за нього на 100%? Якщо так, говоріть про це, гарантуйте це. Додайте ці гарантії на ваш сайт, і цим ви покажете, що по-справжньому дбаєте про власних клієнтів. Зробіть гарантії власною фішкою і дотримуйтесь цих обіцянок, що б не сталось.


Джерело

Залишити відповідь

X