Зручні CRM-системи для будь-якого бізнесу

CRM-системи

У попередній статті ми розповідали про переваги впровадження CRM-систем. Сьогодні розробники пропонують підприємцям великий вибір програмних забезпечень для CRM (Customer Relationship Management). Систем справді дуже багато – з різними можливостями, інструментами, візуалізацією, вартістю тощо. Кожен зможе знайти ідеальну для свого бізнесу. Ми пропонуємо вам декілька популярних CRM-систем, які варті вашої уваги.

bx24

Бітрікс24

Система стрімко підкорює ринок. Ця платформа надає різноманітний набір інструментів для організації ефективної роботи практично будь-якого бізнесу:

  • створення проектів, постановка і відстеження завдань за ними;
  • управління продажами, комерційними пропозиціями та іншими операціями;
  • воронка продажів та обробка лідів;
  • “хмарний” диск для зберігання документації та файлів;
  • розділення прав доступу і ролей;
  • інтеграція з сайтом та інтернет-магазином;
  • живий чат між співробітниками компанії;
  • контакти, запис дзвінків, звіти і багато іншого;
  • безкоштовний тариф з незначними обмеженнями (щедрий безкоштовний обліковий запис Bitrix24 підтримує 12 користувачів і включає в себе 5 Гб пам’яті).

zoho

ZOHO

У програмі є всі необхідні інструменти для підвищення ефективності роботи бізнесу. Але, на відміну від більшості CRM-систем, вона орієнтована більшою мірою на власника бізнесу та менеджмент.

Програма сама обирає інформацію про взаємодію з клієнтами, і на основі цього формує статистичні дані про продажі. Zoho вивчає активність покупців, а також відслідковує джерела трафіку на сайті.

  • автоматизація маркетингу та продажів;
  • інтеграція з social media;
  • управління контактами;
  • веб-форми;
  • інтеграція з іншими продуктами Zoho;
  • ведення дзвінків, запис голосових повідомлень.

salesforce

Salesforce

SalesForce – це, мабуть, одна з найбільш широко використовуваних CRM-систем на американському ринку. Що цікаво, для малого бізнесу SalesForce пропонує базове видання під назвою Lightning Essentials.

Основна перевага системи – облік галузевої специфіки клієнта. Також є зручний набір аналітичних інструментів. Це дозволяє відстежувати трафік потенційних клієнтів і аналізувати ефективність продажів.

  • можливість організації колл-центру та порталу самообслуговування;
  • проведення опитувань серед клієнтів, партнерів і співробітників;
  • вбудована потужна аналітична платформа;
  • пропонує лояльні тарифні плани залежно від кількості функцій, які вам знадобляться для ваших операцій;
  • управління контактами;
  • управління завданнями (Task Management).
  • інтеграція з поштою та іншими застосунками.

instream

InStream

За допомогою InStream ви отримуєте платформу управління продажами та діловими відносинами.  Програмне забезпечення дозволяє створювати налаштовані списки, які містять всю інформацію про ваші ділові відносини. Програмне забезпечення чудово підійде для компаній з різних секторів ринку.

  • надзвичайно зручна в користуванні;
  • широкий вибір інтеграцій з іншими сервісами;
  • детальне управління контактами;
  • реєстрація дзвінків та електронних листів;
  • наявний зручний пакет для фрілансерів;
  • зручний тайм менеджмент, інтеграція з календарем Google тощо;
  • доступний безкоштовний пакет інструментів.

Apptivo

 Apptivo

Apptivo – це базова платформа, яка дозволяє створювати, а також управляти величезною кількістю облікових записів ваших клієнтів. Система надзвичайно проста у використанні, а також підходить для підприємств будь-якого масштабу.

  • управління існуючими, а також новими клієнтами;
  • управління завданнями (Task Management);
  • тайм менеджмент;
  • інтеграція сервісів Google та інших застосунків;
  • доступ з будь-якого пристрою та місця;
  • зручна комунікація;
  • вбудована аналітична платформа.

Залишити відповідь

X